استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای در بهبود ارائه و معرفی ظرفیت های گردشگری استان محسوس است.
کد خبر: ۶۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 06 May 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای در بهبود ارائه و معرفی ظرفیت های گردشگری استان محسوس است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست کارگروه گردشگری استان افزود: استان از پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است که برنامه ریزی مناسب برای پویایی و شکوفایی این ظرفیت ها ضروری است.

احمدی با بیان اینکه استان ظرفیت گردشگری چهارفصل را دارد، ابراز داست: نباید گردشگری استان به زمان خاصی محدود شود و تحقق توسعه و اشتغال در استان از خروجی های بکارگیری صحیح پتانسیل های گردشگری است.

استاندار با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی در استان خواستار راه اندازی هدفمند بازارچه های دائمی صنایع دستی در استان شد و تحقق این مهم را گامی موثر در افزایش تولید، اشتغال و بهره گیری از توان و هنر هنرمندان استان دانست.

احمدی از برگزاری نمایشگاه کوچ عشایر در استان خبر داد و بیان کرد: برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه بروز و نمایش بهتر پتانسیل ها، آداب و سنن و فرهنگ پر محتوای استان را رقم می زند.

وی افزود: برگزاری هدفمند و خروجی محور چنین برنامه هایی در استان مورد تاکید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار