اما در پایان مراسم و هنگام خروج از سالن مراسم ، مهدی زاده به همراه مدیران استانی از یک غرفه پخت نان محلی بازدید کرد و در عین ناباوری ، کت خود را از تن درآورد و نشست و شروع به پخت نان محلی نمود.
کد خبر: ۶۰۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 11 May 2018
ابتدای این هفته مراسم جشنی به مناسبت هفته معلم با حضور برخی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد که در بخشی از این مراسم ، معاون سازمان نهضت سوادآموزی سخنانی بیان کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد مهدی زاده در سخنانی متفاوت از وضعیت زندگی خود در دوران کودکی گفت و افزود : من مثل اکثریت شماها در خانواده های پر جمعیت و فقیر بزرگ شده ام و می دانم نداری چی بوده و چی هست .
وی با اشاره به وضعیت امروز در سطح جامعه گفت : در برخی کشورهای خاورمیانه جنگ و خونریزی است اما مردم زندگی عادی خود را می کنند و چندان احساس ناامنی نمی کنند اما در ایران ، مرزها امن ، داخل کشور هم امن است اما مردم احساس ناامنی می کنند.
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
مهدی زاده گفت : خیلی از افراد دستشون به دهنشان می رسد نان برای خوردن دارند ، لباس برای پوشیدن دارند و یا اینکه جوانی نامه می دهد به نماینده که من ماشین ندارم و یا مواردی از این دست ، هر چند فقیر هم داریم اما حقیقتا ما عزت نفسمان پایین آمده است . احساس نداری می کنیم حتی کسانی که ثروتمند هستند هم احساس نداری و فقر می کنند!
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
معاون سازمان نهضت سوادآموزی گفت : در جامعه ما امروز دعوا بر سر این است که آن یکی بیشتر از من برده و اینجا از آقای زارعی به عنوان نماینده مردم در مجلس می خواهم که به نمایندگی از ما در مجلس بگوید که درد ما کمبود نیست بلکه بی عدالتی است و درد فرهنگیان این است که در پرداخت ها عدالت رعایت نمی شود. درد معلم درد حرمت است ، درد جایگاه است ، وقتی می بینند دانش آموز یک معلم در شغلی خاص دو ساله همه ی امکانات زندگی برایش فراهم می شود اما معلم بازنشسته شده و هنوز دستش به دهنش نمی رسد و مردم هم که همه چیز را با پول می سنجند ، می گویند حتما اون که بیشتر پول میگره با سوادتره ! این ها درد است برای فرهنگیان.
محمد مهدی زاده اظهار داشت: باید حرمت، جایگاه، مقام، شأن، ارزش و منزلت والای معلمان کشور بیش از پیش توسط مردم و مسئولان اجرایی رعایت شود.
وی احترام به معلمان را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: معلمان جزو بهترین الگوها برای نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور هستند.
مهدی زاده بیان کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ احترام به معلمان بین قشرهای مختلف مردم کشور مستلزم بخشنامه، آیین نامه یا دستورالعمل نیست بلکه بستگی به رفتار و عملکرد بزرگترها و متولیان امر دارد.
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان
اما در پایان مراسم و هنگام خروج از سالن مراسم ، مهدی زاده به همراه مدیران استانی از یک غرفه پخت نان محلی بازدید کرد و در عین ناباوری ، کت خود را از تن درآورد و نشست و شروع به پخت نان محلی نمود و در توضیح کار خود خطاب به مسئولان استانی گفت : نان پختن اشکالی ندارد ، آدم باید هنری بلد باشد جایی آرد گیر آوردی گرسنه نمی مانیم. چیزی هم از من کم نمی شود.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار