رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهار نفر از فروشندگان «چادر مسافرتی» در یاسوج پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم.
کد خبر: ۶۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 07 May 2018
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهار نفر از فروشندگان «چادر مسافرتی» در یاسوج پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،داریوش دیودیده گفت ، با بیان اینکه در چند روز اخیر که زلزله‌های ۵٫۲ ریشتری و ۴٫۸ ریشتری در شهرهای یاسوج، سی‌سخت و چیتاب اتفاق افتاد، برای جلوگیری از تخلف سودجویان مأموران این سازمان به طور مرتب بازار را رصد می‌کردند، اظهار کرد: روز گذشته برای چهار نفر از فروشندگان چادرهای مسافرتی، پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم که آنها را به مراجع قانونی معرفی خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: امروز هم مأموران ما برای رصد بازار اعزام شدند که برای دو نفر دیگر از کسانی که اقدام به فروش چادرهای مسافرتی با قیمت‌های نامتعارف می‌کردند، نیز پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم.

دیودیده از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهروندان یاسوجی و شهرهای سی‌سخت و چیتاب خواست که به شایعات توجه نکنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از صنوف مختلف با سازمان صنعت، معدن و تجارت با شماره ۱۲۴ تماس برقرار کنند.

برخی از فروشندگان چادر مسافرتی با قیمت‌های گزاف اقدام به فروش این چادرها به شهروندانی که از ترس زلزله به پارک‌ها و فضای سبز هجوم بردند./ کبنا نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار