یک کارخانه تولید پوشال ظهر امروز به دلایل نامعلومی در شهرک صنعتی بردیان چرام در شعله های آتش سوخت
کد خبر: ۶۰۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 07 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز یک واحد تولیدی پوشال کولر آبی واقع در شهرک صنعتی بردیان چرام دچار حریق شد و تمامی ماشین آلات و مواد اولیه این کارخانه در شعله های آتش سوخت.

یکی از کارکنان شهرک صنعتی چرام در گفت و گو با کبنا با انتقاد شدید از شهرداری چرام گفت:هنگام آتش گرفتن این کارخانه ابتدا به آتش نشانی چرام زنگ زدم و بار دوم هم تماس داشتم و گفتند آب نداریم بار سوم هم که تماس گرفتیم گفتند که ماشین آتش نشانی شهرداری چرام راننده ندارد.

وی افزود:دو مرتبه هم پسر با واحد آتش نشانی شهرداری چرام تماس گرفت که باز هم جوابی ندیدند و مجبور شدیم از دهدشت کمک بگیریم و ماشین آتش نشانی دهدشت به محل حادثه آمد و آتش را خاموش کرد و اگر نمی آمد بقیه انبار تولیدی پوشال در آتش می سوخت.

دلایل آتش سوزی این واحد تولیدی هنوز مشخص نشده است.

براساس این گزارش، معضل نبود آتش نشانی در شهر چرام یکی از مواردی است که تاکنون باعث خسارت های جبران ناپذیری شده است و شهرداری چرام هر بار به بهانه های مختلف در چنین مواقعی که جان و مال مردم در خطر است از کمک رسانی خودداری می کند.

اما چیزی که امروز مشاهده و کمبود آن در شهرک صنعتی بردیان چرام احساس شد یکی نبود ماشین آتش نشانی در شهرک صنعتی و دیگری عدم دوربین کنترلی ورود و خروج در این شهرک بدون هر گونه کنترل انسانی در ورودی این شهرک می باشد که می بایست موارد ایمنی و حفاظتی رعایت شود.

باتوجه به آتش سوزی ادوات و ماشین آلات این واحد تولیدی کارگران این کارخانه که ۵نفر می باشندبیکار شده که لازم است مدیران شهرستانی و استانی نسبت به راه اندازی و کمک به چرخه تولید آن کمک نمایند./کبنا نیوز

تصاویر:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار