برخی ازمشاغل و حرفه ها به کرامت و شخصیت انسان ها بسیار مرتبط هستند و می توانند در این زمینه به دو صورت مثبت یا منفی بر افکار عمومی و در نهایت رضایتمندی یا نارضایتی عمومی تاثیر بسزایی داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 08 May 2018
برخی ازمشاغل و حرفه ها به کرامت و شخصیت انسان ها بسیار مرتبط هستند و می توانند در این زمینه به دو صورت مثبت یا منفی بر افکار عمومی و در نهایت رضایتمندی یا نارضایتی عمومی تاثیر بسزایی داشته باشند.
شاید بارها به مراکز درمانی مراجعه کرده باشید و در این بین تجربیات متفاوتی از نوع برخوردها را درک کرده باشید که گاها باعث اعتماد به نفس و دست دادن احساسی خوشایند به شما شده باشد و یا نه آنچنان برخوردها زشت و تحقیر آمیز بوده است که در خود احساس تنفر یا کینه و بدبینی نسبت به آن حرفه را هم به شما دست داده باشد و در این بین تجربیاتی متفاوت از پزشکان ، پرستاران و یا پرسنل درمانی با شیوه ای برخوردی را تجربه کرده اید . از پزشکان و پرستارانی که عاشقانه به کار شما رسیدگی می کنند تا معدود افرادی در این صنف که باعث نارضایتی شما می گردند. اما موضوع در چنین مشاغلی آنچنان بر عموم جامعه متاثر است که گاها مسئولین علاوه به ارشادات با استفاده از قوه قهریه به موضوع ورود می کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بر همین اساس دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد ، در اقدامی خوب در راستای احقاق حقوق عامه بازدید از بیمارستان‌ ها و مراکز خدمات درمانی را در دستور کار قرار داد .          
 
دستگاه قضایی وارد موضوع نارضایتی از مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد شد
 
                                                                                       
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بر برخورد قاطع دستگاه قضا با تضییع حقوق عامه تاکید کرد و گفت: بازدید از بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی و کلینیک ها در دستور کار قرار دارد.

مهرداد کرمی در ادامه افزود: با توجه به نارضایتی بیماران از نحوه ویزیت، عدم تکریم ارباب رجوع و کمبود امکانات رفاهی به طور سرزده از مراکز درمانی و بیمارستان ها و کلینیک ها بازدید بعمل آمد.

دادستان یاسوج تاکید کرد : بیمارستان‌ها طبق بند ششم از اصل دوم قانون اساسی کشورمان به وظایف اخلاقی خود باید عمل کنند و حفظ کرامت انسانی مراجعین رعایت شود.

وی اضافه کرد: بازدید‌های سرزده هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی از روند عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های این استان و همچنین اماکن عمومی و بهداشتی در دستور کار دادستانی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار