صبح امروز خبری بر روی بسیاری از رسانه منتشر شد که تا اینجای کار ، امیدها را برای شهردار تهران شدن یک مدیر کهگیلویه و بویراحمد ی پررنگ کرده است.
کد خبر: ۶۰۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 08 May 2018
صبح امروز خبری بر روی بسیاری از رسانه منتشر شد که تا اینجای کار ، امیدها را برای شهردار تهران شدن یک مدیر کهگیلویه و بویراحمد ی پررنگ کرده است. در این بین عقبه ی سیاسی و مدیریتی سید محمد علی افشانی امیدها را برای ادامه کار و موفقیت وی برجسته تر کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، انتشار این خبر بر روی یکی از تاثیرگذارترین سایت های خبری تحلیلی احتمال موفقیت افشانی را بیشتر کرده است.
بنابر این گزارش در خبرها آمده است :اعضای شورای شهر تهران، که دو روز شنوای برنامه های پنج نامزد تصدی سمت شهرداری تهران بودند، پس از بحث و بررسی های لازم به شورا نشستند و در نهایت از میان محمود حسینی، افشانی، میرزایی، حسینی مکارم و حناچی دو گزینه نهایی را انتخاب کردند.

به گزارش «تابناک»؛ صبح روز سه شنبه، اعضای شورای شهر تهران، حسینی مکارم سرپرست کنونی شهرداری تهران و محمد علی افشانی استاندار سابق فارس را به عنوان دو گزینه نهایی انتخاب کردند.

صبح امروز با 21 رأی، اعضای شورای شهر تهران آقایان محمدعلی افشانی و سمیع الله حسینی مکارم را به عنوان دو گزینه شهرداری تهران انتخاب کردند تا در نهایت روز یکشنبه هفته آینده، 23 اردیبهشت ماه از میان این دو تن شهردار آینده پایتخت انتخاب شود.

افشانی و حسینی مکارم دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدند

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دو کاندیدا باید برنامه‌ها و همچنین تیم عملیاتی خود را در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران تشریح و معرفی کنند و پس از آن سرانجام در جلسه علنی روز یکشنبه هفته آتی، یکی از این دو گزینه به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم به وزیر کشور معرفی خواهد شد.

تعداد آرا رسمی اعلام نشد، ولی بنا به شنیده ها افشانی، ۱۵، مکارم ۱۱ و حناچی ۱۰ رأی کسب کردند.

گفتنی است، پیش از این آقایان انصاری لاری، محمود حجتی و حجت الله میرزایی از کاندیداتوری پست شهرداری تهران انصراف داده بودند.
افشانی کیست؟
سید محمدعلی افشانی سیاستمدار اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار فارس در دولت یازدهم است. وی معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است. در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد

به گزارش تابناک، سید محمدعلی افشانی از فعالان اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی است. وی همچنین در هشتم خردادماه سال ۱۳۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی» از سید محمد خاتمی دریافت کرد. او در سال ۱۳۹۲ گزینه استانداری خوزستان بود، اما عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان شد.

قلب ایران در دست یک کهگیلویه و بویراحمدی ؟


با آغاز زمزمه‌هایی در مورد انتصاب محمدعلی افشانی به عنوان استاندار فارس، ۱۸ نماینده مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به انتصاب افشانی به عنوان استاندار جدید فارس صحن علنی مجلس را ترک و استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس نموده و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور وقت را به استیضاح تهدید کردند. اما در نهایت با مقاومت عبدالرضا رحمانی فضلی، در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۴ افشانی رسماً استاندار فارس شد.

قلب ایران در دست یک کهگیلویه و بویراحمدی ؟


بیوگرافی سید محمدعلی افشانی
سید محمدعلی افشانی (متولد استان کهگیلویه و بویراحمد) سیاستمدار اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار فارس در دولت یازدهم است. وی هم اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم می‌باشد.

قلب ایران در دست یک کهگیلویه و بویراحمدی ؟


وی معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است. در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد.

افشانی هم اکنون یکی از گزینه های شورای شهر تهران برای شهرداری تهران محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
خدایی همین افراد ی که می گید چکار برا هم استانی ها کردند که هی سنگ آنها را به سینه می زنید
دنا کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
پس چراستان کهگیلویه و بویراحمد این همه محروم و ضعیف هست که حتی سوله بحران،بیمارستان صحرایی ندارد،چراین همه امکانات و تجهیزات استانهای دیگردارند اما این استان از آن بی بهره هست چرااینقدراستان ما از توسعه عقب افتاده،استانی که هنوز میدان میوه و تره بارنداره اتوبوسرانی داخل شهرفعال نداره خیلی از نیازهای اولیه را هنوز داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار