این همایش باشکوه با همکاری اموزش وپرورش استان و شهرستان بویر احمد اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و بانک آینده برگزار گردید.
کد خبر: ۶۰۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 09 May 2018
به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای سروک  همزمان با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم همایش بزرگ تقدیر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته روستای  سروک در شهرستان بویر احمد  برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد دبیر شورای اسلامی روستای سروک ضمن خیرمقدم گویی و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم،  گفت:  همایش تجلیل از فرهنگیان شاغل ،پیشکسوت و خانوادهای فرهنگی شهید و متوفی  با حضور فرهنگیان شاغل و بازنشسته روستا، فاتحی ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویر احمد  ، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد حسن زاده ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران  شهرستان بویر احمد معاون محترم  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ریاست محترم دانشگاه روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران دکتر عباسی و جمعی از اهالی سروک در دبستان مرحوم صالح پور سروک برگزار شد.

عظیم صالح پور  گفت: در این همایش ، از 200نفر از  فرهنگیان شاغل و بازنشسته ، خانواده  شهداء و متوفی فرهنگی  روستا با اهدای لوح  و هدیه تجلیل به عمل آمد.

اجرای 2 سرود توسط دانش آموزان مدارس روستا ، دکلمه  ،اجرای سرود محلی  بیان خاطرات از زبان فرهنگی بازنشسته آقای غریبی از جمله بخش های این مراسم بود.

لازم به توضیح است در این مراسم سخنرانان ، جایگاه و اهمیت علم ،شغل مقدس معلمی و شخصیت شهید  مطهری را برای حاضران تبیین نمودند  .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار