در جلسه ستاد مدیریت بحران کهگیلویه عنوان شد؛
علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این نشست با ابراز رضایت از رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: خوشبختانه در حوادث و پیشامدهای مختلف و کمک به حادثه دیدگان همواره آمادگی هلال احمر به خوبی نمایان است. 
کد خبر: ۶۰۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 09 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز گذشته جلسه مدیریت بحران کهگیلویه برگزار و از نقش ویژه جمعیت هلال احمر در یاری رساندن به مردم در حوادث گوناگون قدردانی شد.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهار داشت: خوشبختانه در حوادث و پیشامدهای مختلف و کمک به حادثه دیدگان همواره آمادگی هلال احمر به خوبی نمایان است.

بخشدار دیشموک نیز با اشاره به حجم خرابی های ناشی از بارش های اخیر از آمادگی و سرعت عمل جمعیت هلال احمر کهگیلویه در کمک به مردم تمجید کرد.

حسن امیریان افزود: توزیع لوازم مورد نیاز بین خسارت دیدگان توسط جمعیت هلال احمر و حضور میدانی امدادگران سبب کاهش درد و رنج مردم شد.

هدایت آویزش مدیر اداره منابع طبیعی کهگیلویه نیز ضمن دعوت از تمامی ادارات و دستگاه ها برای آمادگی در برابر آتش سوزی های احتمالی بویژه در فصل تابستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه در همکاری با منابع طبیعی نسبت به سایر ادارات و دستگاه ها در امر مقابله با آتش سوزی ها همواره پیش قدم است.

سید عادل رهبریان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های فرماندار و سایر مدیران کهگیلویه اظهار داشت: ۳۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در بخش های مختلف این شهرستان در پی بارش های سیل آسای بهاری و زمین لرزه های اخیر دچار خسارت شده اند.

رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: این تعداد خانه از سوی جمعیت هلال احمر کارشناسی و بر اساس نیاز به آنها امداد رسانی شد.

وی بیان کرد: در کارشناسی های انجام شده ۱۲۰ منزل مسکونی و عشایری که حوادث آنها مربوط به جمعیت بود اقلام امدادی توزیع شد. رهبریان عنوان کرد: ۳۳ تخته چادر، ۲۲۵ تخته پتو، یکصد تخته موکت، ۲۲۰ بسته حبوبات، ۴۲۰ قوطی کنسروجات، ۷۵ شعله والر، ۷۵ عدد گالن آب و ۷۸ بسته قند و شکر توزیع شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه حوادث جمعیت هلال احمر با اعزام نیروهای امدادی به مناطق آسیب دیده خدمات رسانی نیز کرد.

رهبریان این خدمات را شامل برپایی چادر، اسکان اضطراری، جابه جایی و امداد رسانی به افراد و خانواده های که دچار آسیب شدند اعلام کرد.

وی در پایان گفت: تاکنون خانوارهای زیادی برای کمک و امداد رسانی به جمعیت هلال احمر مراجعه کرده که نیاز است دیگر نهادهای خدمات رسان شهرستان همکاری لازم در ارائه خدمات به آنها را انجام دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار