معاون فرماندار کهگیلویه در جبسه ستاد تنظیم بازار مطرح کرد؛
جلسه ستاد  تنظیم بازار کهگیلویه روز سه شنبه بو با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 09 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در ابتدای این نشست سیدعمران تقوی مدیر اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه گزارشی از روند مصوبات جلسات قبلی ارایه کرد.

قیمت گذاری نرخ سبزی، تعیین عوارض وزن کشی دام زنده توسط شهرداری در میدان عرضه دام و مهم تر از همه وضعیت این روزهای بازار شهر دهدشت از موضوعاتی بود که تقوی بیان کرد.

در ادامه معاون فرماندار کهگیلویه که ریاست جلسه را بر عهده داشت اظهار کرد: بازرسی  های مستمر از سوی بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی در راستای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی ضروری است.

اسلام خسروی بیان کرد:شهرداری باید در نصب لیبل بر روی لاشه گوشت در قصابی ها اقدام کند.

وی افزود: افزایش قیمت دلار ملاکی برای افزایش نرخ محصولات نیست. خسروی گفت: دولت برای تامین اقلام وارداتی با نرخ هر دلار ۴۲۰۰ تومان اعلام آمادگی کرده و پذیرفتنی نیست که فروشندگان بهای کالاها را افزایش دهند.

سید باقر افشین نماینده صنعت  و معدن کهگیلویه نیز در این  جلسه  اظهار کرد: افزایش  قیمت کالاها ناشی از افزایش  دلار و شایعه ای است  که  از سوی  دلالان  و  سودجویان صورت گرفته  است  تا بتوانند از آب  گل  آلود  ماهی  بگیرند و یک جو روانی  در شبکه  توزیع  بازار ایجاد  نمایند.

وی ادامه داد: قریب به سه ماه زمان نیاز است تا ثبت سفارش جدید توسط توزیع کنندگان جنس وارد بازار شود اما متاسفانه دلالان بصورت روزانه و هفتگی نرخ ها را افزایش می دهند.

افشین با اشاره به برخورد شدید با این ناهنجاری گفت: در دو ماهه گذشته ۱۷۰۰ مورد بازرسی  صورت گرفته است که  ۶۵ فقره شکایات مردمی  بوده و از این تعداد ۱۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: برای  ایام  ماه  مبارک رمضان اقلامی از جمله  برنج، شکر، قند و روغن، گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته  شده  است که به محض مشخص شدن  سهمیه شهرستان عرضه می شود.

سیدباقر افشین افزود: با توجه  به اینکه در ایام عید شهرستان  کهگیلویه گردشگران  زیادی  را جذب می کند لذا باید سهمیه اقلام به خصوص آرد افزایش  یابد تا مشکلی  پیش نیایید  چرا که ایام عید  امسال  با کمبود  آرد  مواجه  شده بودیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
یعنی ایخان ..... بخورن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار