بیمارستان صحرایی اورژانس چهارمحال و بختیاری در شهر یاسوج برپا شد.
کد خبر: ۶۰۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 09 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پوران‌فر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و وقوع دو زلزله 5.2 و 4.8 ریشتر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ضرورت برپایی بیمارستان صحرایی بیش از گذشته احساس شد که با پیگیری مدام این امر محقق شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بیمارستان صحرایی 35 تختخوابی برپا شد که قابلیت افزایش بیمارستان به 60 تخت بستری نیز دیده شده است.

وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد بیمارستان صحرایی است که امیدواریم شاهد استقرار بیمارستان صحرایی در استان باشیم.

در ادامه فرامرز شاهین رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در 35 تخت و شامل اتاق عمل، اتاق بستری،آزمایشگاه و بخش‌های مختلف زنان و سایر بخش‌ها است و در مواقعی که حادثه پیش بیاید به عنوان پشتیبان بیمارستان خدمات ارائه کند و حتی می‌توان تخت‌های آن را به 55 تخت افزایش دهیم.

وی در خصوص هدف برگزاری بیمارستان صحرایی گفت: همکاری با مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و تیم‌های عملیاتی اورژانس در مواقع ضروری و همچنین تعامل میان دو دانشگاه از اهداف بیمارستان صحرایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 نیروی درمانی در بیمارستان صحرایی شهرکرد مستقر هستند، افزود: تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد احساس نیاز کند بیمارستان شهرکرد در شهر یاسوج برپا است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار