استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تخصیص اعتبار نتیجه کار‌شناسی میزان خسارت زلزله استان در هئیت دولت بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 09 May 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تخصیص اعتبار نتیجه کار‌شناسی میزان خسارت زلزله استان در هئیت دولت بررسی می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در دیدار با مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور خواستار توجه ویژه بنیاد به بافت‌های فرسوده استان شد و گفت: ایمن سازی بافت‌های فرسوده استان جز رسالت‌های ذاتی بنیاد مسکن است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زلزله به بخشی از زیرساخت‌های بویراحمد و دنا  خسارت وارد کرد، افزود: بازسازی بیش از 3 هزار واحد بازسازی و تعمیر 4 هزار واحد در دو شهرستان بویراحمد و دنا عملیاتی شده است.

احمدی بر برآورد میزان دقیقی از خسارت‌های زلزله در استان تاکید کرد و افزود: می‌طلبد با شفاف سازی صحیح در این خصوص زمینه خدمت رسانی به تمامی افراد نیازمند فراهم شود.

وی بیان کرد: با هدف تخصیص اعتبار و کمک به بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده موضوع زلزله اخیر استان در نخستین نشست هیئت دولت مطرح می‌شود و در این خصوص هماهنگی‌های لازم با معاون اول رئیس انجام شده است.

احمدی ضمن تقدیر از حضور معاون بنیاد مسکن در کشور، بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به محرومیت تاریخی برخی از مناطق استان خدمات مطلوب تری به مردم استان انجام شود.

وی خواستار انجام بازرسی‌ها و بازدیدهای دقیق و اصولی از مناطق زلزله زده شد و گفت: تشکیل پرونده مناطق آسیب دیده در اولویت کاری بازرسان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار