با امضای ۴ سند، شرکت های داخلی و خارجی با شرکت پایانه های نفتی ایران همکاری می کنند.
کد خبر: ۶۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷ 10 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حاشیه آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۴ سند همکاری در حوزه فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیران عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت های طرف قرارداد و همچنین رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی منعقد شد.

در اولین تفاهم نامه شرکت دانلوپ انگلیس قرار است اجرای طرح یکسان سازی مشخصات فنی هوزهای شناور و زیرآبی متصل به گوی های شناور را بر عهده بگیرد.

رایزن اقتصادی انگلیس در این مراسم ضمن ارزیابی مثبت این تفاهم نامه گفت: امیدواریم این تفاهم نامه به نتیجه برسد تا هر دو کشور از منافع آن بهره مند شوند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که چنین قراردادهایی بین دو کشور منعقد شود و گفت: امیدواریم این تفاهم نامه نمونه های دیگری هم داشته باشد و بتوانیم روابط اقتصادی را گسترش دهیم.

رضا خلیلی، معاون عملیات غیرصنعتی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه این قرارداد در برهه حساس خروج آمریکا از برجام بسیار کلیدی و مهم است گفت: از اتحادیه اروپا برای حمایت از برجام تشکر می کنیم و امیدواریم این موضوع همچنان ادامه داشته باشد و طرفین به تعهدات خود پایبند باشند.
دکتر خلیلی معاون عملیات غیر صنعتی  از فرزندان شایسته  شهرستان بهمیی می باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار