دو خبر از بهمئی
با برگزاری مراسمی از فرهنگیان شهرستان بهمئی تجلیل شد و در خبری دیگر از کمیته امداد ، مسئولین کمیته امداد شهرستان بهمئی از رشد۱۶۳ درصدی ایجاد اشتغال امداد امام (ره) سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ خبر می دهند.
کد خبر: ۶۰۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 10 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری مراسمی از فرهنگیان شهرستان بهمئی تجلیل شد و در خبری دیگر از کمیته امداد ، مسئولین کمیته امداد شهرستان بهمئی از رشد۱۶۳ درصدی ایجاد اشتغال امداد امام (ره) سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ خبر می دهند.
رشد۱۶۳ درصدی ایجاد اشتغال امداد امام (ره) سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵
در سال ۹۶ تعداد ۳۸۰۷ طرح اشتغال با مبلغ ۶۳۲میلیارد ریال از طریق امداد امام(ره) در سطح استان  اجرا گردید .
حمید رضا رحیمی نیا معاونت اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی ره استان با اعلام این خبر افزود که میزان رشد نسبت به سال گذشته که که مبلغ ۳۸۸ میلیارد بوده ۱۶۳ درصد و نسبت به تحقق برنامه ۱۲۴ درصد بوده است.
رحیمی نیا اضافه کرد که این طرحها در حوزه کشاورزی،دامداری،حمل و نقل،کار آفرینی،دانش بنیان،صنفی و صنعتی ،خدمات و مشاغل خانگی بوده است. 
 
تجلیل از فرهنگیان بهمئی / رشد۱۶۳ درصدی ایجاد اشتغال امداد امام (ره) سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ + تصاویر

وی اشاره کرد که با توجه به فرایند اصولی اجرای طرح های اشتغال که از استعداد یابی شروع و با آموزشهای فنی و حرفه ای  و در اختیار گذاشتن ابزار کار ادامه و سپس تا پنج سال نظارت و پشتیبانی میشوند از پویایی و درآمد زایی خوبی برخوردار هستند. 
معاونت اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد که پیش بینی میشود که به ازای هر طرح متوسط برای دو نفر ایجاد شغل میگردد..
رحیمی نیا در نهایت از همکاری خوب بانکهای عامل ،اعضا کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ،حوزه امور اقتصادی استاندار و شخص استاندار تشکر کردند
 
در مراسمی آیین تجلیل از فرهنگیان شهرستان بهمئی برگزار شد
با حضور معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زهرایی، جمعی از مسولین شهرستانی و حضور پرشور فرهنگیان آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته و شاغل بهمئی برگزار شد. 

زهرایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرهنگیان را قشری زحمت کش، کم توقع دانست و از مجموعه آموزش و پرورش بهمیی جهت بالندگی و تلاش در راستای اهداف مجموعه آموزش و پرورش قدر دانی نمود. 
زهرایی افزود :وزارت آموزش و پرورش از هیچ کوششی جهت ارتقا و کیفیت بخشی به نظام آموزشی و رفاه مجموعه آموزش و پرورش با توجه به امکانات دریغ نورزیده و از تمام ظرفیت‌ها در جهت رسیدن به افزایش کیفیت آموزشی استفاده می‌کند.
وی اضافه کرد؛ می‌طلبد بقیه مجموعه ها نیز در این راستا یار و کمک کار آموزش و پرورش باشند. 
حکمت الله سنایی سرپرست فرمانداری بهمئی نیز در این مراسم فرهنگیان را از سرمایه های عظیم کشور دانست و نتیجه سرمایه گزاری در آموزش و پرورش در دراز مدت افزایش توان علمی و برخورداری از نیروی انسانی توانمند در زمینه های گوناگون علمی می باشد. 
صادق جریده مدیر آموزش و پرورش بهمئی نیز با گرامی داشت مقام معلم در سالروز شهادت استاد مطهری، الگوبرداری از اخلاق، منش و شخصیت علمی ایشان را نقشه راه فرهنگیان جهت افزایش بهره وری در نظام آموزشی و پرورشی مجموعه آموزش و پرورش دانست. 
وی یاد خاطر نشان کرد با تلاش فرهنگیان ، پیگیری مدیریت آموزشی در زمینه برگزاری کلاسهای ضمن خدمت کیفیت آموزش در سطح شهرستان ارتقا یابد. 
گفتنی است در این مراسم از ۱ نفر معلم نمونه استانی و ۷ معلم نمونه شهرستانی ، ۴۲ نفر بازنشستگان سال تحصیلی گذشته ، مدیران موفق طرح تعالی و خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان به نمایندگی از رسانه ملی تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار