برخی از اهالی روستاهای اطراف یاسوج با تجمع مقابل هلال احمر درخواست چادر کردند.
کد خبر: ۶۰۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 11 May 2018
برخی از اهالی روستاهای اطراف یاسوج با تجمع مقابل هلال احمر درخواست چادر کردند.

به گزارش فارس، طی زلزله های یک هفته اخیر در شهرستان های بویراحمد و خسارت به برخی از خانه ها، اهالی روستاهای بویراحمد از جمله گنجه ای، مزدک، گوشه و مادوان با تجمع در مقابل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در خواست چادر کردند.

برخی از این افراد در گفت و گو با خبرنگاران گفتند: خانه هایشان براثر زلزله های اخیر شکاف برداشته و دهیاری و کلانتری هم این موضوع را صورت جلسه کردند.

اهالی روستاهای یاسوج گفتند از شدت ترس نمی توانیم شب را در خانه هایمان سپری کنیم و از طرفی هم نمی توانیم خانه ها را ترک کنیم، از مسوولان استان خصوصا هلال احمر درخواست داریم چادر در اختیارمان قرار دهند تا این بحران را سپری کنیم.

اما عزیز فیلی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چادر فقط در اختیار کسانی قرار داده می شود که خانه هایشان دچار خسارت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص هم گفت: به هیچ عنوان چادر انفرادی در اختیار افراد قرار نمی گیرد.

سید امان الله جهانبین گفت: چادرهایی برای بیمارستان ها، خوابگاه ها و سایر دستگاه ها برپا شده و برای اسکان اضطراری مردم در پارک مهرورزی، پارک ولایت و اتوبوسرانی بیش از 200 چادر برای مردم شهر یاسوج برپا شده است.

وی عنوان کرد: کسانی که در زلزله های اخیر دچار خسارت شدند بعد از تایید کلانتری در اردوگاه‌های اسکان اضطراری اسکان داده می شوند.

این مسوول عنوان کرد: نیروی انتظامی حافظان امنیت هستند و خانوارهای روستاهای اطراف شهر یاسوج با آرامش در چادرهای اسکان مستقر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار