در دیدار مدیر کل صندوق کار آفرینی امید با فرماندار کهگیلویه؛
فرماندار کهگیلویه با مدیر کل صندوق کارآفرینی امید دیدار و گفتگو کرد.ارسلان حسن پور گفت: در صورتی که اعتبار تخصیصی در شهرستانی جذب نشود امکان جابجایی اعتبار وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 11 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز چهارشنبه مدیر کل صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد با فرماندار کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار کهگیلویه از عملکرد صندوق کارآفرینی امید تقدیر و حضور مدیران استانی در شهرستانها را مفید و سبب پیشرفت کارها دانست.

علی پوزش گفت: انتظار می رود با توجه به نرخ بیکاری و جمعیت، شهرستان کهگیلویه در توزیع اعتبارات این صندوق مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: برنامه های صندوق سالانه از مرکز توزیع می گردد.

وی تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی مورد حمایت و ابلاغی به طرح های کارگاهی و تولیدی در (میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تجارت، ورزشی ) از 100میلیون تا یک میلیارد ریال با بهره 6-4 درصد و مدت بازپرداخت 7-5 سال تعلق می گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت تسهیلات اشتغالزایی دولت با جوانان می باشد متقاضیان 29-18 سال مشمول میباشند که در این مورد سازمانهای مردم نهاد از شرط سنی معاف می باشند.

این مدیر کل گفت: برنامه های صندوق سالانه از مرکز و بر اساس نرخ بیکاری و جمعیت توزیع می گردد و چنانچه شهرستانی اعتبار تخصیصی را جذب نکند امکان جابجایی اعتبار به شهرستان دیگر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار