مدیر کل راه و شهرسازی استان؛
یک هزار و ۹۹۰ واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد در حال واگذاری به مالکین آن‌ها است.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 11 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان با اعلام این خبر گفت: این واحد‌ها به صاحبان آن‌ها تحویل و در مرحله اقساطی کردن است.

علیمردانی افزود: علاوه بر این، یک هزار و ۶۸۶ واحد دیگر هم در شهر‌های دهدشت، دوگنبدان و یاسوج آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی تعداد کل واحد‌های مسکن مهر استان را ۵ هزار و ۱۱۵ واحد برشمرد و اضافه کرد: از این مجموع تا سال ۹۳ یک هزار و ۴۴۰ واحد آن هم به متقاضیان واگذار شده بود.

معاون ثبت اسناد و املاک استان نیز گفت: تاکنون از مجموع یک هزار و ۵۵۱ واحد مسکن مهر بویراحمد برای یک هزار و ۴۰۷ واحد، در شهرستان گچساران از مجموع ۲ هزار و ۶۵۲ واحد برای یک هزار و ۲۵۶ واحد و در شهرستان کهگیلویه از مجموع ۹۱۲ واحد برای ۳۱۵ واحد مسکن مهر سند مالکیت صادر شده است.

خوب با بیان اینکه مشکل صدور سند مالکیت برای واحد‌های مسکن مهر در شهرستان گچساران وجود دارد افزود: این مشکل به علت نداشتن پایان کار است که اگر پایان کار آن‌ها به موقع مرتفع شود مشکلی برای صدور سند مالکیت وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز بیان کرد: پارسال ۴۲ واحد مسکونی در گچساران و ۱۰ واحد هم در دهدشت با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان خریداری و به مددجویان این نهاد واگذار شده است.

محبی افزود: خرید و ساخت ۱۵۰ واحد مسکن شهری، ۲۷۸ مسکن روستایی، تعمیر و تکمیل و بازسازی یک هزار و ۱۸۴ مسکن مددجویی و ساخت ۲۴۵ سرویس بهداشتی برای مددجویان با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات پارسال این نهاد در حوزه مسکن مددجویی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تکمیل و واگذاری به موقع واحد‌های مسکن مهر بعد از گذشت چند سال را از دغدغه‌های مردم و دولت دانست و ادامه داد: نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی به همراه بانک‌های عامل باید با تعامل و ارتباط دوسویه در تکمیل و واگذاری آن‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

فیلی افزود: چنانچه واحدهای مسکن مهر در شهر‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان متقاضی نداشته باشند و یا صاحبان آن‌ها انصراف دادند راه و شهرسازی استان واحد‌های اضافی را به نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی واگذار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار