خبر درگذشت مرحوم «مختار ملایی» از نمونه های صبر و ایثار و پدر بزرگوار شهیدمحسن ملایی موجب تألم و تأثر مردم شریف شهرستان لنده گردید
کد خبر: ۶۰۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 11 May 2018

در پی درگذشت پدر شهید ملایی از سوی مختار مشهدی زاده از همرزمان شهید ملائی پیام تسلیتی منتشر شد .

متن پیام تسلیت شهردار لنده درپی درگذشت پدر شهید ملایی

بسمه‌تعالی
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
خانواده محترم شهید ملایی
خبر درگذشت مرحوم «مختار ملایی» از نمونه های صبر و ایثار و پدر بزرگوار شهیدمحسن ملایی موجب تألم و تأثر مردم شریف شهرستان لنده گردید.

پدری که مخلصانه عزیزترین وجگر گوشه خود را در دفاع ازکشور، اسلام و انقلاب فدا نمود، به روح آن عزیزسفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستم.

اینجانب از همرزمان شهید ملائی عزیزمصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم، و از خداوند بزرگ علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.
یقیناروح بزرگ آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار وسرور شهیدان محشور خواهد گردید[انشاالله]

مختار مشهدی زاده
شهردار لنده

 

در پی درگذشت مشهدی مختار مولایی پدربزرگوار شهید گرانقدر محسن ملایی پیام تسلیتی از سوی فرماندار لنده منتشر شد.
متن پیام بدین شرح است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
خبر درگذشت مرحوم مختار ملایی ، پدر بزرگوار شهید والامقام محسن ملایی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

چنین پدران صبور که ارزشمندترین داشته‌های خود را در حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب اسلامی فدای دین و کشور کردند الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران هستند و یاد و خاطره ایشان و فرزند شهیدشان ، در تاریخ پرافتخار این سرزمین به نیکی ماندگار خواهد بود.

اینجانب به عنوان خادم مردم ، مصیبت وارده را به مردم شریف لنده ، خانواده‌های محترم ایثارگران به‌خصوص خانواده محترم ملایی و کلیه بازماندگان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و رحمت الهی را آرزومندم.

کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده

 

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت درگذشت پدر شهید ملایی
بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم ملایی

خبر درگذشت مرحوم «مختار ملایی» از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار و پدر بزرگوار شهید محسن ملایی موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستم.

اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا ا طرف همکارانم، مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.
به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

امراله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار