سخنگوی اورژانس کشور از وضعیت مناسب مصدومان زلزله‌های اخیر کشور خبر داد و اعلام کرد که تمامی مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۶۰۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 11 May 2018
سخنگوی اورژانس کشور از وضعیت مناسب مصدومان زلزله‌های اخیر کشور خبر داد و اعلام کرد که تمامی مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره امدادرسانی‌های انجام شده به مردم مناطق زلزله‌زده استان کهکیلویه و بویراحمر و شهرستان‌های یاسوج و دنا، گفت: در مجموع 291 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 124 نفر آقا و 167 نفر خانم بوده‌اند.

وی افزود: 61 نفر از مصدومان از خدمات سرپایی اورژانس بهره‌مند شدند و 230 نفر برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به بیمارستان منتقل شدند که بررسی‌ها نشان می‌دهد، خوشبختانه تمامی مصدومان با وضعیت مناسب ترخیص شده‌اند.

خالدی با توجه به بیشترین علل مراجعه به اورژانس، بیان کرد: تروما (آسیب‌دیدگی) ناحیه دست و پا بیشترین علت مراجعه به مراکز بوده است.

به گفته وی؛ بیمارستان صحرایی شهرکرد، نزدیک بیمارستان شهید بهشتی یاسوج استقرار یافته است.

سخنگوی اورژانس کشور با توجه به وضعیت سنی مصدومان، خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین مصدوم یک دختر 2 ماهه بوده است که از ناحیه آرنج دست راست دچار مصدومیت شده بود و میان‌سال‌ترین مصدوم خانم 62 ساله‌ای بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار