پس از کش و قوس‌های فراوان، در نهایت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 12 May 2018
پس از کش و قوس‌های فراوان، در نهایت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷ با کش و قوس‌های فراوانی همراه بود؛ در ابتدا قرار بود این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار شود و بر این اساس باید دفترچه آزمون استخدامی نهایتاً در نیمه دوم فروردین ماه در اختیار علاقمندان قرار می گرفت اما این اتفاق رخ نداد.

وزارت آموزش و پرورش در طی ماه‌های گذشته زمان های متفاوتی را درباره انتشار دفترچه آزمون استخدامی و زمان ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام کرد.

در آخرین اظهار نظر رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش عنوان شد که ثبت‌نام آزمون استخدامی این وزارتخانه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

اما سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در نوع دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه) از تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.

سازمان سنجش همچنین در این اطلاعیه اعلام کرد که تاریخ برگزاری این آزمون ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

نکته جالب توجه در این اطلاعیه، این است که از ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر که در این آزمون پذیرش می‌شوند ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دارد.

در هر حال آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه دارد.

سازمان سنجش تاکید کرده است که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور برای ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود به هیچ‌وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار