نماینده بویراحمد و دنا :
زارعی : در جلسه ای که هفته گذشته در وزارت جهادکشاورزی با مدیران ارشد این وزارتخانه داشتم گفتند که حتی یک متر مربع در حوزه بویراحمد و دنا نیاز به ابیاری قطره ای داشتنه باشد به سرعت اجرا می شود .
کد خبر: ۶۰۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 12 May 2018
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران منابع طبیعی استان و شهرستان و تنی چند از مدیران شهرستان ظهر امروز با حضورذ در روستای کریک مسائل و مشکلات این روستا را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این بازدید که در صحن امامزاده عسکر واقع در این روستا برگزار شد تعدادی از اهالی روستا به بیان مشکلات این روستا پرداختند که بیشتر مشکلات حول محور وضعیت تملک اراضی این روستا و اختلاف با منابع طبیعی می چرخید .

زارعی :  برای ما افتخار است که بتوانیم گره ای از مشکلات شما را باز کنیم این مردم خودشان انقلاب را بوحود اوردند و خودشان هم حفظ کردند  و این می طلبد که حداقل از ظرفیت هایی که داریم حداکثر استفاده را بهره مند شویم .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: باید تشویق کنیم که معیشت بوجود بیاید مقام معظم رهبری، مجلس دولت بر همین نکته تاکید دارند.

زارعی با بیان اینکه در چند سال گذشته در دهستان کریک بخش  قابل توجهی از ابیاری سنتی به ابیاری مکانیزه تبدیل کرده ایم عنوان کرد: در جلسه ای که هفته گذشته در وزارت جهادکشاورزی با مدیران ارشد این وزارتخانه داشتم  گفتند که حتی  یک متر مربع در حوزه بویراحمد و دنا نیاز به ابیاری قطره ای داشتنه باشد به سرعت اجرا می شود خوشحال هستم که طرح های ابیاری قطره ای مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اختلاف بین منابع طبیعی و مردم بخاطر وضعیت مالکیت برخی از املاک گفت: به اتفاق مدیران منابع طبیعی و دو سه نماینده شما  از نزدیک املاک مورد بحث را بازدید می کنیم و سعی داریم مشکل را حل کنیم .

غلام محمد زارعی گفت: الان راهکارهای قانونی خوبی برای رفع اختلافات دولت و مردم وجود دارد دلیل ندارد زمینی که سابقه کشت دارد و جدول ابیاری دارد دولت کارشکنی کند باید توجیه شوند .

زارعی اضافه کرد: همه باید دست در دست هم مشکلات را مرتفع کنیم اگر باز جایی املاکی دارید که امکان اجرای ابیاری قطره ای وجود دارد به ما معرفی کنید.
نماینده بویراحمد و دنا در پایان گفت :پمپاژ فاریاب را پیگیری  کردیم و از طریق اب منطقه ای تلاش می کنیم که مشکل حل شود.
 
برچسب ها: زارعی،کریک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار