کد خبر: ۶۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 12 May 2018
سرپرست آتش‌نشانی یاسوج از مصدومیت ۷ نفر از اعضای یک خانواده در پی انفجار پیک‌نیک در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هاشم یوسفی در جمع خبرنگاران افزود: با تماس مردمی مبنی بر انفجار پیک‌نیک در یک واحد منزل مسکونی واقع در روستای «چال بنیو» شهرستان بویراحمد بلافاصله دو تیم تخصصی از آتش‌نشانی یاسوج روانه محل حادثه شدند.

وی اظهار کرد: با تلاش امدادگران آتش‌نشانی خوشبختانه تمامی ۷ نفر ساکن این واحد مسکونی (۲ مرد و ۲ زن به همراه ۳ کودک خردسال) از درون منزل حادثه‌دیده به بیرون هدایت شدند و عملیات ایمن‌سازی منزل مسکونی نیز انجام گرفت.

سرپرست آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی مصدومان رضایت‌بخش است که تحویل اورژانس شدند و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
این خبردروغه من درمحل بودم هیچ یک ازامداد گران به موقع به محل نرسیدن وهمه مصدومان روهمسایه ها بیرون اوردن واتش روخاموش کردن درضمن حال یکی ازمصدومان بسیار وخیمه براش دعاکننین باتشکر
اهالی ده وشا هدان حادثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
این خبر صحت نداره این خانواده کارگری وفقیر در اثر زلزه های اخیر خونه شان دارای ترکیدگی زیاد بوده که در جلو خونه اطراق داشته وبا بارندگی عصر همان روز وارد خانه می شوند که زدن کلید انفجار صورت می گیره و 7 نفر اعضا خانواده دچار سوختگی شدید شده و به کمک اهالی به بیمارستان شهید بهشتی اعزام و مداوا می شوند البته تیم های زحمتکش آتش نشانی و اورژانس وامداد گاز هم زود رسیدند به حادثه با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار