احمدی گفت: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی استاندار و مسئولان ومتولیان امر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
کد خبر: ۶۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 14 May 2018
بعد از ظهر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حدود ۲۰ نفر از اقشار مردم در حوزه های مختلف دیدار داشت .
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد استاندار  تاکید کرد: دیدارها و ملاقاهای عمومی مسئولان و متولیان امربا مردم منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشا در حل مشکلات و دغدغه های جدی آنان خواهد شد.

علی محمد احمدی اظهار داشت: ملاقات ها و دیدارهای رودرو و مسقیم با مردم همچنین ضمن آشنایی با عمق مسایل ومشکلات آنها روند اجرای امور را در بخش های گوناگون تسهیل می بخشد.
احمدی همچنین از دیگر اهداف و رویکردهای دولت در زمینه دیدارهای عمومی با مردم را ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امر در بخش های مختلف برای رفع مشکلات مردم ذکر کرد.
وی تصریح کرد: راهبرد اساسی دولت و مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه تلاش برای حل مشکلات و موانع موجود است و برخی مسوولان و متولیان و نیز دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی در این دیدارهای عمومی حضور دارند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: با وجود مشکلات و دغدغه های فراوان مردم در بخش های مختلف اما به نظر می رسد در بسیاری از این موارد هنوز ابزار لازم برای رفع آنها وجود ندارد.
وی بر استمرار ملاقات ها و ارتباط های رودرو با مردم تاکید کرد و گفت: البته بهتر است که مسایل و درخواست های مطرح شده در این حوزه ها بیشتر حول محور مسایل عمومی مردم باشد که این مهم به خوبی در بیان دیدگاه ها و دغدغه های مردم این استان تاکنون مشهود بوده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عمده درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی در حوزه اشتغال، رفع مشکلات و موانع مربوط به طرح های مختلف سرمایه گذاری و برخی دغدغه های عمومی نسبت به برخی طرح های کلان در سطح استان بوده است.
حدود 20 نفر از اقشار مختلف مردم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخواست ها و مشکلات متنوعی را در بخش های گوناگون مطرح که دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات آنها به فراخور موضوعات مطرح شده توسط احمدی به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر شد.
وی گفت: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی استاندار و مسئولان ومتولیان امر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
احمدی اظهار داشت: تک تک درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده باید در یک بازه زمانی کمتر از یک ماه به استاندار گزارش شود.
وی با بیان اینکه دغدغه بالای مردم در پیگیری مسائل عمرانی و عمومی قابل تحسین بوده است، افزود: عمده مطالبات درخواستی و دغدغه های حول محور سرمایه گذاری ها و طرح های کلان بوده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسأله اشتغال یکی از درخواست‌های عمده مردمی است که با توجه به محدودیت‌ها و ضوابط قانونی بکارگیری نیروها در نهادهای دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون رسمی امکان پذیر خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار