مدیرعامل باشگاه موسسه آموزش عالی دانا با تبریک صعود این تیم به لیگ دسته سوم کشور گفت: برنامه ما صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور و موفقیت در مسابقات آسیایی است که امیدوارم این مهم تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۶۰۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 15 May 2018
از سری مسابقات لیگ باشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تیم موسسه آموزش عالی دانا در لیگ استانی قهرمان شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از سری مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های استان عصر امروز دیدار تیم‌های فوتبال موسسه آموزش عالی دانا یاسوج و پرسپولیس دیشموک در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تختی یاسوج برگزار شد.
گزارش بازی
در این مسابقه حساس که به قضاوت روح‌ا‌لله شریفی داور مطرح استان برگزار شد تیم موسسه آموزش عالی دانا علی رغم اینکه ۱۰ نفر شد با گل صمد اکبری به رختکن رفت اما در نیمه دوم تیم دیشموکی بود که از یک یار کمتر تیم آموزش عالی دانا استفاده کرد و توانست در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند.
 
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ فوتبال کشور مشخص شد / یاسوجی ها به آسیا فکر می کنند /سرمربی پرسپولیس دیشموک:تیم های ما قومیتی هستند + تصاویر و حواشی

بعد از به ثمر رسیدن گل تیم پرسپولیس دو تیم تلاش‌های زیادی را برای زدن گل برتری انجام دادند اما در پایان بازی با نتیجه مساوی یک-یک به اتمام رسید.تیم یاسوجی با کسب این امتیاز ۴۲ شد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد ، سال آینده به عنوان نماینده این استان در سری مسابقان لیگ دسته سوم کشور حضور پیدا خواهد کرد.

جواد رضایی سرمربی تیم موسسه آموزش عالی دانا در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت: قبل از این بازی قهرمانی ما در این فصل مسابقات مسجل شده بود و در این بازی به مانند بازی‌های گذشته به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و دفاع از فوتبال شرافتمندانه بودیم.

رضایی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در نیمه اول ۱۰ نفره شدیم اما روی تجربه برخی از بازیکنانمان توانستیم به گل دست پیدا کنیم اما در نیمه دوم روی اشتباهات بازیکنان گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم موسسه آموزش عالی دانا گفت: حریف ما در بازی امروز تیم دوم جدول مسابقات بود و امروز بازی جوندار وخوبی را از خود به نمایش گذاشت.
 
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ فوتبال کشور مشخص شد / یاسوجی ها به آسیا فکر می کنند /سرمربی پرسپولیس دیشموک:تیم های ما قومیتی هستند + تصاویر و حواشی

ما به آسیا فکر می کنیم
آیت سعادتیان مدیرعامل باشگاه موسسه آموزش عالی دانا با تبریک صعود این تیم به لیگ دسته سوم کشور گفت: برنامه ما صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور و موفقیت در مسابقات آسیایی است که امیدوارم این مهم تحقق پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی دانا البته از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: صدا و سیمای استان برنامه‌های را پخش می‌کند که ارزش چندانی ندارد و از طرف از پوشش خبری برنامه‌های ورزشی خودداری می‌کند و به فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر می‌پردازد.

آیت‌الله سادتیان با اشاره به چگونگی تأسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی دانا، اظهار کرد: اعتقاد راسخی به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دارم و از سال ۹۱ در موسسه غیرانتفاعی دانا همواره به همکارانم تذکر می‎‌دادم که استعدادهای خوبی بین دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم و باید آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

سادتیان گفت: دغدغه‌مند ایجاد نشاط را بین دانشجویان دنبال و برای پرورش و تربیت این قهرمانان برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال دانا هم‌اکنون وضعیت خوبی به لحاظ بازیکن و کادر فنی با تجربه دارد، افزود: با هماهنگی هیئت فوتبال و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان توانستیم مجوز باشگاه دانا را دریافت کنیم و تمام مراحل قانونی آن را بگذرانیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی دانا گفت: سعی می‌کنیم با دوری از حاشیه‌ها در مسیری که برای خودمان طراحی کردیم، گام برداریم.

انتقاد از صدا و سیما

وی با قدردانی از هیئت فوتبال استان و علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیمای استان به دلیل پخش نکردن برنامه‌های ورزشی و به ویژه مسابقات تیم‌های فوتبال استان انتقاد کرد و گفت: چطور برنامه‌های که به لحاظ فرهنگی از ارزش بالایی برخوردار نیستند و بیشتر تکراری و روتین می‌باشد، پخش می‌کنند، اما نمی‌توانند مسابقات ورزشی را پوشش خبری بدهند.

سادتیان در ادامه از کادر فنی تیم فوتبال دانا، پاداش سرپرست تیم، سرمربی تیم، صمد اکبری کاپیتان تیم، ارجمند و یوسف قاسمی که همیشه یک پای ثابت همراه تیم و دلگرم کننده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ فوتبال کشور مشخص شد / یاسوجی ها به آسیا فکر می کنند /سرمربی پرسپولیس دیشموک:تیم های ما قومیتی هستند + تصاویر و حواشی

سرمربی پرسپولیس دیشموک:تیم های ما قومیتی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیشموک که تیمش توانست بازی یک بر فر باخته را مساوی کند و رتبه دوم سوپر لیگ استان را بدست بیاورد گفت : کیفیت بازی های بسیار خوب بوده است و این دیدار هم بسیار خوب برگزار شد.

دهش افزود : تیم دانا هم بسیار خوب بازی کرد و قهرمانی و صعود این تیم را به لیگ دسته سوم کشور به بازیکنان ، مربیان و مردم فوتبال دوست یاسوجی تبریک می گویم.

وی در ادامه به مشکلات تیم خود اشاره کرد و گفت : در بخش دیسموک حدود 13 تیم حضور دارند که اکثرا بصورت قومیتی اداره می شوند که همگی هم مشکلات زیادی دارند.

سرمربی تیم پرسپولیس دیشموک افزود: تیم ما از نبود اسپانسر به شدت رنج می برد . الان بازیکنان ما با خودروهای شخصی خود به یاسوج آمده اند. به برخی مسئولین هم که مراجعه می کنیم با هر بهانه ای که شده از کمک به ما طفره می روند. به یکی از مسئولین ارشد بخش دیشموک برای کمک به تیم مراجعه کردم ، مبلغ 15 هزار تومان پول به من داد!

دهش گفت : وقتی می گویم تیم ها قومیتی است یعنی اینکه تیم ها از طایفه و خانواده های خاص تشکیل شده اند و حاضر به کمک به یکدیگر هم نیستند مثلا در همین مسابقات ما نماینده دیشموک در سوپر لیگ بوده ایم اما هیچ تیمی حاضر نشد از بازیکنان خود به ما یار کمکی بدهد در صورتی که اگر همکاری می کردند مطمئنا نتایج بهتری می گرفتیم.

حواشی

پس از پایان مسابقه ، بازیکنان و دست اندرکاران تیم پرسپولیس دیشموک شام را میهمان مدیر عامل باشگاه دانا بودند.

از دیگر حواشی این دیدار می توان به عدم استقبال تماشاگران یاسوجی از بازی نام برد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار