دانش آموزان پس از ورود به سامانه سجا و تکمیل اطلاعات باید منتظر تایید مدارک باشند و نتیجه قطعی ثبت نام دانش آموزان ورودی به پایه اول ابتدایی 27 خرداد تا سوم تیرماه، پایه هفتم 28 تیر تا سوم مردادماه و پایه دهم نیز از سوم تا یازدهم مردادماه در سامانه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳ 16 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی وامور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه پیش ثبت نام دانش آموزان برای ورود به مدارس شاهد در سال تحصیلی 98 - 97 خرداد، تیر و مرداد انجام می شود، گفت: پیش ثبت نام ورود به پایه اول ابتدایی از اول تا 15 خردادماه از طریق سامانه سجا انجام می شود.

وی  همچنین اظهار داشت:  پیش ثبت نام دانش آموزان برای ورود به پایه اول دوره متوسطه  (پایه هفتم) از اول تا چهاردهم تیرماه و ورودی پایه اول دوره متوسطه دوم (پایه دهم) 10 تا 24 تیرماه از طریق سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان پس از ورود به سامانه سجا و تکمیل اطلاعات باید منتظر تایید مدارک باشند و نتیجه قطعی ثبت نام دانش آموزان ورودی به پایه اول ابتدایی 27 خرداد تا سوم تیرماه، پایه هفتم 28 تیر تا سوم مردادماه و پایه دهم نیز از سوم تا یازدهم مردادماه در سامانه اعلام خواهد شد.

آذریون  در خصوص پیش ثبت نام میان پایه ای. دوره های ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم نیز بیان داشت: پیش ثبت نام تمامی این پایه ها از اول تا دهم مردادماه و با مراجعه حضوری به مدارس شاهد مدنظر اولیا و دانش آموزان انجام می شود و نتیجه قطعی ثبت نام مبنی بر پذیرش یا پذیرش نشدن دانش آموزان در این مدارس 16 مردادماه اعلام خواهد شد.

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد شهرستان بویراحمد اعلام شد
 
زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد شهرستان بویراحمد اعلام شد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
خجخج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار