معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
این روزها و با برخی تغییرات معمول در حوزه های مختلف مدیریتی استان، گمانه زنی های زیادی در خصوص روند ادامه دار این تغییرات صورت می گیرد که گاها در رسانه ها هم منعکس می شوند. اما این که این تغییرات در چه شرایطی و با چه منطقی صورت می گیرد از جمله مباحث مهمی در میان
کد خبر: ۶۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 15 May 2018
این روزها و با برخی تغییرات معمول در حوزه های مختلف مدیریتی استان، گمانه زنی های زیادی در خصوص روند ادامه دار این تغییرات صورت می گیرد که گاها در رسانه ها هم منعکس می شوند. اما این که این تغییرات در چه شرایطی و با چه منطقی صورت می گیرد از جمله مباحث مهمی است که در  در میان محافل سیاسی و رسانه ای مطرح می شود. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز و در نشست معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه ، دکتر نظری به این موضوع اشاره کرد و گفت :  تغییرات مدیریتی بر اساس برنامه‌ریزی مشخص و رصد عملکردها صورت می گیرد اما برای این کار هیچگونه عجله ای نیست که بصورت اتوبوسی این تغییرات صورت گیرد.
 
منتظر تغییرات اتوبوسی نباشید / مدیرانی که اشتباهات خود را اصلاح کنند فرصت کار خواهند داشت
 
نظری افزود: اگر مدیری اشتباهاتی داشته است و اکنون در حال رفع آن اشتباهات باشد و مثبت بودن عملکرد وی محرز باشد ، اصراری بر کنار گذاشتن وی نیست و حتما فرصتی برای ادامه کار به وی داده خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت : در اینکه وجود تغییرات لازم است هیچ شکی نیست و حتما تغییرات در زمان لازم انجام خواهد شد. در حوزه فرمانداران و بخشداران هم در صورت لزوم تغییرات صورت خواهد گرفت.
محمد کاظم نظری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ورود زود هنگام برخی محافل استان به فضای انتخاباتی اشاره کرد و گفت : متاسفانه این روزها برخی پروژه های اقتصادی استان را هم به سمت و سوهای سیاسی می برند.
نظری در ادامه افزود : بردن زود هنگام جو استان به سمت فضای انتخاباتی هیچگونه کمکی به توسعه استان نخواهد نمود .
وی گفت : در خصوص انتخابات دستورالعمل وجود دارد و حتما بر اساس قانون عمل خواهد شد ضمن اینکه با چنین تخلفاتی به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار