یادداشت
تاکنون به چند تا از کلان شهرهای ایران مسافرت کرده اید ؟ آیا میدانید تمام پروژه هائیکه در طول رژیم پهلوی به بهره برداری رسیدند کمتر از تعدادپروژه هایی است که تنها در یکی از دولت های بعداز انقلاب به نتیجه رسید .؟
کد خبر: ۶۰۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 15 May 2018

آنچه در زیر آورده شده است از سری یادداشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویر احمد است که این پایگاه خبری عینا مطلب ارسالی را نشر می دهد.

ـ در سالهای اخیر و با رونق گرفتن فضای مجازی و پیام رسان های اجتماعی سلطنت طلبان و گروههای وابسته به آنها متاسفانه توانستند عده ای از جوانان ونوجوانان را با خود همراه کرده و سعی در برجسته سازی کارهای کوچک رژیم پهلوی کنند .
هر روز در فضای مجازی شاهدچندعکس سیاه وسفید مونتاژ شده از رضاشاه ومحمدرضا شاه هستیم که در کنار این عکس ها یک فقر ازخم اجتماعی امروز را چاپ و آن دو را باهم مقایسه میکنند .
جوانان و نوجوانان بیشتر به سبب شور جوانی و میل به خودنمایی نیز چنین عکس هایی را در فضای مجازی لایک و ارسال میکنند،که قیاس این دو"رژیم پهلوی و حکومت اسلامی"قیاسی اشتباه وبی اساسی است .
روی سخن با دوستانی است که چنین عکس ها و مطالبی را ارسال میکنند،میخواهم ازآنها بپرسم که آیا در قیاس هایتان تعداد جمعیت آن دوره و این دوره را لحاظ کرده اید ؟
آیا میدانید اگر رییس جمهور فلان کشور جلوی دوربین در پایین تر از شاه ایران نشسته، یا در حال لبخند زدن به تصویر کشیده شده است،آیا میدانید برای ترسیم چنین صحنه مصنوعی چه امتیازات کلانی از محمدرضاشاه گرفته است ؟؟
تاکنون به چند تا از کلان شهرهای ایران مسافرت کرده اید ؟ آیا میدانید تمام پروژه هائیکه در طول رژیم پهلوی به بهره برداری رسیدند کمتر از تعدادپروژه هایی است که تنها در یکی از دولت های بعداز انقلاب به نتیجه رسید .؟
آیا فکر کرده اید که اگر رژیم پهلوی ادامه می یافت شما جوان عزیری که باژست روشنفکری خدمات حکومت را به چالش میکشید،اکنون در چه وضعیتی بوده اید ؟

مطالبه گری در تامین حقوق اولیه وخواسته های بحق نشانه زنده بودن و پویایی یک جامعه است ،اما ! لازم است که با مطالعه تاریخ و اشراف علمی بر اوضاع اجتماعی ،سیاسی، اقتصادی هر دو دوره زمینه های قضاوت صحیح و مقایسه اصولی ومنطقی را برای خودمان فراهم کنیم تا بوق بلندگو ها و رسانه معاندین و دشمنان بی رحم ایران نشویم
-مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکینم....
-جابر برازنده اردیبشهت ۹۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار