معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی مربوط به قانون بودجه سال 1396 در این استان 10 خرداد امسال است.
کد خبر: ۶۰۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 15 May 2018
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی مربوط به قانون بودجه سال 1396 در این استان 10 خرداد امسال است.

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مدیران اجرایی این استان موانع و مشکلات موجود بر سر راه جذب اعنبارات اسناد خزانه اسلامی را به طور مکتوب و مستند به سازمان برنامه و بودجه و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه دهند تا پیگیری و برطرف شوند.
وی افزود: آن عده از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که امکان یا توانایی جذب کامل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تا 10 خرداد امسال را ندارند باید تا سه روز دیگر اعلام کنند تا این فرصت به دستگاه اجرایی دیگری داده شود.
فیلی بیان کرد: بر اساس قانون امکان جابه جایی اعتبارات اسناد خزانه اسلامی بین 2 شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد بلکه این کار را تنها در یک شهرستان می توان انجام داد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: میزان اعتبارات اسناد خزانه اسلامی مربوط به قانون بودجه سال 1396 در این استان 2 هزار و 520 میلیارد ریال است.
غضنفر آرام اظهار داشت: از این میزان تاکنون حدود 90 درصد توسط دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جذب و بخش زیادی از آن هزینه شده و مابقی نیز باید تا 16 روز آینده (10 خرداد) جذب شود.
وی افزود: میزان اعتبارات اسناد خزانه اسلامی مربوط به قانون بودجه سال 1395 در کهگیلویه و بویراحمد نیز 2 هزار و 600 میلیارد ریال بود که تا 31 تیر سال قبل به طور کامل توسط دستگاه های اجرایی استان جذب شد.
آرام بیان کرد: اعتبارات اسناد خزانه اسلامی معاف از مالیات است و هدف از پرداخت آن نیز تسویه بدهی های دولت به بخش خصوصی در طرح های عمرانی و تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز دستگاه های اجرایی است.
وی عنوان کرد: این اعتبارات دارای سررسید مشخص بوده و چنانچه در زمان مقرر جذب نشوند به خزانه برگشت داده خواهند شد.
آرام ابراز داشت: به همین دلیل باید مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تلاش و پیگیری های لازم برای جذب کامل این اعتبارات تا 10 خرداد امسال را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار