مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای اداری عنوان کرد: اصلاح رفتار و بازسازی شخصیت زندانیان مهمترین برنامه زندانهاست.
کد خبر: ۶۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 16 May 2018
مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای اداری با تاکید بر ضرورت توجه آحاد کارکنان به سلامت خدمت، تحقق سیاست ها و برنامه های تامینی و تربیتی سازمانی را که در قالب ساسیتهای ترسیمی ریاست سازمان تبیین گردیده را از اهداف کلان زندانهای استان معرفی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندانهای کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اداری که با حضور اعضاء در سالن جلسات برگزار شد اسماعیل جمیاری مدیر کل به توفیقات و امورمطلوب زندانهای استان در ابعاد بهبود وضعیت زندانها و نظام زندانبانی استان، مدیریت منابع انسانی، کاهش جمعیت کیفری مؤثر، توسعه فعالیت های اصلاحی، تربیتی و فرهنگی و … در سال گذشته اشاره نمود و افزود: با همکاری، تعامل و سلامت خدمت همکاران سختکوشمان در زندانهای تابعه در مسیر تحقق زندانبانی اسلامی توفیقاتی بدست آمده که امیدوارم در سالجاری نیز بر اساس قانون، آئین نامه و سیاستهای کلی ریاست محترم سازمان در راستای ایجاد زیر ساخت های اقدامات و اصلاحات مؤثرتری گامها ی بهتر و مطلوبتری برداشته شود.
این مقام ارشد زندانهای کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: توصیه اینجانب به مجموعه زندانهای استان دوری از روزمرگی و ایستایی است لذا با تفکر و اندیشه فعال و استفاده از منابع انسانی بعنوان اصلی ترین داشته سازمانی از ایجاد روزمرگی پیشگیری کنند تا زندانهای استان به اهداف پیش بینی شده نائل آید.
جمیاری در بخش دیگری از سخنان خود هدفگذاری کارها را مورد تاکید قرار داد و گفت: داشتن برنامه و هدف و ترسیم فرایند امور، رسیدن به اصلاحات پیش بینی شده است که همیشه باید با همفکری و برنامه ریزی مدون جهت تحقق اهداف ترسمی مد نظرباشد.
مدیر کل زندانهای استان همچنین به مسائل و مشکلات مالی نیز اشاره کرد و افزود:رعایت صرفه و صلاح بیت المال و هزینه کرد اصولی و بدور از اسراف همواره مورد تاکید و توصیه بوده و این امر برای زندانها که مجموعه هایی حساس هستند از اهمیت افزونتری برخوردار است.
این مقام ارشد زندانهای استان مسئولیت پذیری ودقت در انجام کار را یکی از شاخصه مهم درکار برشمرد و گفت: در عرصه ها و شرایط مختلف همواره مسئولین ستادی و رؤسای زندانها با درک حساسیت ها نسبت به اسناد، اموال، منابع انسانی، کمک به زندانی و حمایت از خانواده او و… نسبت به رفع مشکلات مبتلابه همت و دقت افزونتری بکار بندند تا خدای ناکرده مجموعه دچار آسیب و یا مشکلی نشود.
اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانهای استان فرمایشات ریاست سازمان در نشست سراسری مدیران را نسخه کاری و برنامه اجرایی زندانها در سالجاری دانست و اظهار امیدواری کرد تا با عمل کردن به این نکات مدیریتی و کاربردی زمینه تحقق اهداف سازمان که همان بازسازی شخصیت و اصلاح رفتار و کردار زندانیان است، نائل بشویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار