عصر امروز همایش ویژه کودکان خانواده های کارمندان استانداری در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همت مدیر کل امور بانوان استانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۶۰۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 16 May 2018
عصر امروز همایش ویژه کودکان خانواده های کارمندان استانداری در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همت مدیر کل امور بانوان استانداری برگزار گردید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این همایش مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودکان به عنوان آینده سازان جامعه در اولویت برنامه های فرهنگی و هنری قرار بگیرند.

آذر صفایی افزود: از اساسی ترین دغدغه های امروز، توجه به روند افزایشی آسیب های اجتماعی در بخش های مختلف است.

صفایی با بیان اینکه ترویج ارزش های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه ضروری است، اظهار کرد: بستر سازی برای ایجاد نشاط، آرامش و امنیت برای کودکان ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به برنامه اجرا شده تصریح کرد: این برنامه با در نظر گرفتن گسترش نشاط و سرگرمی جامعه هدف ما، برای کودکان خانواده های شاغل در استانداری برگزار شد.

صفایی آشنایی با محیط کاری، آشنایی بهتر خانواده ها و فرصت در کنار هم قرار گرفتن کودکان و بروز خلاقیت ها را از جمله اهداف برنامه دانست و ابراز کرد: تجربه یک تعامل اجتماعی و نشاط بخشی از جمله خروجی های این نشست بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: برنامه اجرا شده با همکاری هنرمندان حوزه هنری استان و همچنین هنرنمایی مربیان و فعالین کانون پرورش فکری کودکان عملیاتی شد.

صفایی به زمین لرزه اخیر در استان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به فضای اضطرابی ایجاد شده و حضور کودکان در این محیط ها، ضرورت دارد که نسبت به ایجاد نشاط،  آرامش و سرگرمی به ویژه در حوزه کودکان مناطق مختلف استان اقدام شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
متاسفم برای مدیرکلی که برای به دست آوردن دل کارمندان استانداری دست به همچین کاری زده اگر نیت ایشون خیر بوده باید برای همه کودکان اتفاقا کودکان کار و بقیه برگزار کنه این تبلیغات ها رو نه برای اینکه کارمندان استانداری آرش تعریف کنن سطح مدیر کل بانوان استان در این حد نبوده ...خیلی این اقدام زشت بوده
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
مگه کارمند ان بقیه ادارات انسان نیستن یا بچه هاشون از کارمندان استانداری کمتره که از پول بیت المال اینچنین براشون هزینه میکنن
فرهنگی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
همش تبلیغ هست بقیه کودکان ادارات کودک نبودن فقط استانداری کودک داره ......
پروا
|
United States
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
خانم صفایی از بهترین مدیرانی که این استان بخودش دیده هستن, هر اداره ای میتونه اینکار رو برای کارمندان خودش انجام بده, فقط ذره ای مسئولیت پذیری و خلاقیت میخواد,
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار