در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده مطرح شد؛
فرماندار لنده: تحلیلهای سطحی و شتاب زده و غیر منطقی از برجام، چیزی جز تزریق یاس و ناامیدی به کالبد جامعه نیست.
کد خبر: ۶۰۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۲ 18 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کریمی نژاد فرماندار لنده روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک حلول ماه خودسازی ماه رمضان، تحلیلهای سطحی و شتاب زده و غیر منطقی از برجام را مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و بیان داشت : برنامه جامع اقدام مشترک، خروجی تمام ارکان نظام در آن مقطع زمانی بود و طرح مباحثی مانند عذرخواهی رئیس جمهور از جانب کسانی طرح میشود که ایران را در آن مقطع زمانی، بازیگر از پیش باخته می دانستند در حالی که امروز ثابت شده در این معاهده بین المللی بازنده اصلی دولت آمریکا بود که بعد از تجزیه و تحلیل مفاد این قرارداد متوجه شد که دستاوردهای تیم دیپلماسی ایران بیش از آن چیزی بود که انتظار داشتند.

کریمی نژاد برجام را کریدور سیاسی روز دنیا دانست که همه طرفین این معاهده در تلاش هستند جلوتر از بقیه حرکت کنند.

وی افزود: در این کریدور باید متناسب با داشته ها و با در نظر گرفتن جمیع جهات حرکت کرد.

فرماندار لنده افزود: دنیای امروز دنیای مفاهمه و دیپلماسی است و خشونت و افراط رهاوردی جز یاس و حرمان به دنبال نخواهد داشت.

کریمی نژاد عنوان کرد: صداهایی که این روزها از اتاق فکر برخی به ظاهر دلسوزان نظام به گوش می رسد در چارچوب و معیارهای سیاسی که هیچ حتی در چارچوب اخلاق هم نمی گنجد.

مقام عالی دولت در شهرستان لنده افزود: دولت متعلق به همه ملت ایران است بنابراین بازی " کی بود کی بود من نبودم " در عالم پر رمز و راز سیاست معنایی ندارد، آنانکه می تازند و موج سواری میکنند آیا نسخه جایگزینی برای برجام داشته یا دارند؟

وی با بیان اینکه تنها راه بازسازی ضلع شکسته این شش ضلعی برجام فقط و فقط همصدایی و همنوایی با تصمیمات راهبردی نظام می باشد افزود: یکی از مصادیق این همنوایی اتکا به داشته ها و توان داخلی است که زیباترین جلوه این همصدایی همان شعاری است که امسال به آن مزین شده یعنی حمایت از کالای ایرانی.

کریمی نژاد ادامه داد: رسالت آموزش و پرورش در این میان بسیار خطیر است زیرا جاانداختن تفکر استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی نیازمند فرهنگسازی است و این امر را فقط در کلاسهای درس می توان جستجو کرد.

کریمی نژاد با اشاره به ظرفیتهای شهرستان با طرح ایده ای بدیع ، از اعضای شورای آموزش و پرورش درخواست نمود تا تمام تلاش خود را برای راه اندازی دو رشته صنایع دستی (گلیم و جاجیم و فرش بافی ) و صنایع چوب در هنرستانهای شهر به کاربندند تا در سایه راه اندازی این دو رشته ضمن پرورش نیروی انسانی کارآمد در این زمینه، برای اشتغال جوانان فرصت ایجاد کرد.

کریمی نژاد که همواره دغدغه اجرایی شدن ایده های خود را از رهگذر فرصت حضور پر خیر و برکت بنیاد مستضعفان، فقدان فرهنگ کار و معیشت می داند، در خطاب به شهروندان لنده بیان داشت: تا گلوگاه پیشرفت فقط چند گام باقی مانده، حذف موانع بوروکراسی اداری با ما و همت از مردم، پس همه باهم برای آبادانی دیار اولین ها که شایسته این محرومیتها نیست گام برداریم.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
الان اهمیت این خبر بالا بود که دو بار و در دو قسمت اخبارتون کار شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار