کد خبر: ۶۰۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 18 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استان کهگیلویه و بویراحمد که در مسیر توسعه قرار دارد یکی از اولویت‌های مهم توسعه استان راه‌های مواصلاتی است.

باید پذیرفت که استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه راه‌ها از بیشتر استان‌های کشور عقب است و این استان برای رسیدن به توسعه با چنین راه‌هایی بی‌شک راه دور و درازی خواهد داشت.

اما در دل همین راه‌ها نقاطی وجود دارد که حوادث زیادی تاکنون آفریده و نقاط حادثه‌خیز راه‌ها شاید از طول خود راه‌ها بیشتر باشد.

سه‌راهی مرگ در یاسوج + تصاویر
 
در ورودی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان نیز نقاطی وجود دارد که برای یک مرکز استان پس از گذشت نیم قرن تجربه مرکزیت چندان جالب و زیبنده نیست.

ورودی شهر یاسوج از هر طرف که نگاه کنیم نقاط حادثه‌خیز دارد که تاکنون برای رفع آن‌ها از سوی مسؤولان اقدام آن چنانی نشده است.

یکی از این نقاط حادثه‌خیز مربوط به سه راهی زندان در خروجی یاسوج به اصفهان است که شاهد بروز حوادث تلخی در این نقطه بوده‌ایم و تاکنون برای رفع آن چاره‌ای اندیشیده نشده است.
 
سه‌راهی مرگ در یاسوج + تصاویر

سرهنگ بهنام ویسی‌پور در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: جاده کمربندی یاسوج حدفاصل سه راهی زندان تا پلیس‌راه یاسوج به شیراز پر از نقاط حادثه‌خیز است.

وی گفت: خود پمپ بنزین معصومی یکی از نقاط حادثه خیز به شمار می‌رود و فرعی‌هایی که در این جاده وجود دارد از نقاطی است که اگر برای آن‌ها فکری نشود در آینده تلفات زیادی را شاهد خواهیم بود.

فرمانده پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد به سه راهی زندان در این محور اشاره کرد و گفت: اگر برای این نقطه فکری نشود و پلی ساخته نشود حادثه‌ای مانند حادثه خان‌احمد پیش خواهد آمد که چندین نفر در یک حادثه جان خود را در نقطه‌‌ای حادثه‌خیز به مانند سه راهی زندان یاسوج از دست دادند.
 
سه‌راهی مرگ در یاسوج + تصاویر

ویسی‌پور از لزوم چهار خطه کردن هر چه سریع‌تر این کمربندی سخن به میان آورد و گفت: اگر این نقطه و همه فرعی‌های این کمربندی ایمن‌سازی نشوند در آینده که بار ترافیک بیشتری بر روی جاده خواهد افتاد شاهد تلفات زیادی خواهیم بود.

وی در خصوص مشکل سه راهی زندان یاسوج خاطرنشان کرد: مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند با جاده آشنا نیستند و ممکن است که با عبور مستقیم خود دچار حادثه ناگوار شوند./فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
انتظار دارید رییس اب و فاضلاب را خبر دهید کار خودتونه یه فکری کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار