کد خبر: ۶۰۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 19 May 2018
مدیرکل زندان ها و نایب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران بومی و غیربومی برای آزادی 600 محکوم مالی و زندانیان جرایم غیرعمد این استان همت کنند.
اسماعیل جمیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 600 محکوم مالی و زندانی جرایم غیرعمد در زندان سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به سر می برند.
وی افزود: همه ساله در ماه رمضان جشن گلریزان به منظور جلب مشارکت ‌های خیران برای آزادی محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌ شود.
جمیاری بیان کرد: لازم است که مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کمک به محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد این استان فرهنگ‌ سازی لازم را انجام دهند.
وی عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم کاری اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی و تربیتی شامل برپایی نمازهای جماعت، آموزش احکام دینی، برگزاری کلاس ‌های عقیدتی و اخلاق، اعزام زندانیان به آیین معنوی اعتکاف، حرفه ‌آموزی و سوادآموزی است.
جمیاری ابراز داشت: ضعف باورهای دینی و عقیدتی و دوری افراد از اخلاقیات اسلامی سبب بزهکاری و زندانی شدن آنان می شود.
وی گفت: یکی از مأموریت های مهم اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اصلاح افراد به خطا رفته است.
سال گذشته تعداد محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت 300 نفر بود که 123 نفر از آنها با مبلغ 41 میلیارد ریال آزاد شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار