کد خبر: ۶۰۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 21 May 2018
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 224 بافت انسانی از زمان بروز سانحه هوایی تاکنون احراز هویت شده که هویت 60 نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را مشخص کرده است.

کامروز امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس نتایج آزمایش ها و نمونه برداری های ژنتیکی صورت گرفته، هویت 60 نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج مشخص شده در حالی که هنوز هیچ اثری از پیکر 6 جانباخته دیگر این سانحه بدست نیامده است.
وی افزود: بقایای پیکر 23 نفر از جانباختگان این سانحه قابلیت تحویل به خانوده آنان را داشته که از این تعداد تاکنون 21 پیکر به خانواده های آنان تحویل داده شده است.
امینی بیان کرد: محموله ای که طی یک هفته گذشته به پزشکی قانونی این استان تحویل داده شده، 12 نمونه (بافت) بوده است.
وی عنوان کرد: این بافت‌های ارسالی کد گذاری و نمونه برداری شده و برای آزمایش ژنتیک به آزمایشگاه پزشکی قانونی استان فارس ارسال شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار