جوابیه
در جواب انتشار یادداشت «منطقه موگرمون ومناطق عشایری آن چشم انتظار ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای»، قابل ذکر است این شبکه تأسیس پایگاه اورژانس جاده ای را در دو نقطه از شهرستان پیشنهاد داده که پایگاه اورژانس جاده ای موگرمون - کوه سیاه یکی از آنها می باشد.
کد خبر: ۶۱۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 23 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۷ یادداشتی مبنی بر "منطقه موگرمون ومناطق عشایری آن چشم انتظار ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای هستند در همین سایت خبری درج شد که درپی انتشار این یادداشت"بهداشت ودرمان شهرستان لنده با ارسال یادداشتی،به انتشار آن واکنش نشان داد.
تحریریه تابناک یادداشت ارسالی بهداشت ودرمان این شهرستان را عینا منتشر میکند .

خدمت رسانی به نقاط محروم و توزیع عدالت در سلامتی یکی از دغدغه عای مهم دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول سلامت می باشد.
دسترسی همه انسانها به خدمات سلامت از حقوق طبیعی و اولیه آنان می باشد و شبکه بهداشت و درمان لنده بعنوان یکی از زیر مجموعه های حوزه سلامت علیرغم محدودیت زیاد، گاها فراتر از قانون، جهت توزیع خدمات سلامتی در مناطق محروم شهرستان اقدام کرده، هر چند جهت احقاق حقوق این مردم نیاز به تلاش بیشتر می‌باشد.
در جواب انتشار یادداشت« منطقه موگرمون ومناطق عشایری آن چشم انتظار ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای در سایت تابناک»، قابل ذکر است این شبکه تأسیس پایگاه اورژانس جاده ای را در دو نقطه از شهرستان پیشنهاد داده که پایگاه اورژانس جاده ای موگرمون - کوه سیاه یکی از آنها می باشد.
حتی احداث پیشنهاد مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در منطقه موگرمون را در برنامه های پیشنهادی طرح گسترش شبکه ها در دستور کار داریم.
لذا بنده سعی میکنم نهایت تلاش خود را جهت اخذ مجوز و بهره برداری از طرح های پیشنهادی بکار گیرم تا اگر از نظر قانونی و اداری مشکلی وجود نداشته باشد بتوانیم خدمتی اندک جهت دسترسی یکسان و سریع مردم به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
احسنت براداران شبکه بهداشت دستتون درد نکنه
تابی جون شما هم زحمت کشیدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار