کد خبر: ۶۱۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 24 May 2018
فرماندار بویراحمد گفت: برای اولین بار به صورت رسمی سرمایه گذار ایتالیایی و چینی در محل ساخت پتروشیمی دنا بویراحمد حضور یافتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شاهرخ کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروز به همراه سرمایه‌گذار خارجی پتروشیمی دنا بویراحمد و مشاور آن و همچنین سرمایه‌گذار داخلی به همراه  نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و چند مدیر استان و معاون عمرانی استاندار از مراحل ساخت این طرح بزرگ بازدید به عمل آوردیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به دغدغه‌های مردم منطقه گفت: عشایر در زمینه ایل‌راه‌ها دغدغه‌هایی داشتند که این ایل راه آماده افتتاح است.

کناری افزود: مشکلی که برخی افراد در خصوص زمین‌های منطقه داشتند با همکاری منابع طبیعی مشکل آن دسته افراد که نسق داشتند حل شد و بیش از آن چیزی که در نسق داشتند حتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی به سایر اقدامات اشاره کرد و گفت: کانال کشی گاز پتروشیمی به طول دو کیلومتر آغاز شده الان کار کانال شروع شده و تا پایان هفته آینده کار گازرسانی به این مجتمع نیز به اتمام می‌رسد.

فرماندار بویراحمد گفت: کار خاکبرداری را هم شروع کردند که سرمایه‌گذار کار خاکبرداری را با تعداد بیشتری از ماشین‌آلات انجام خواهد داد.

وی گفت: سرمایه‌گذار خارجی چین و ایتالیا اولین بار به صورت رسمی به همراه مسؤولان در این مجتمع حضور یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار