کد خبر: ۶۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 25 May 2018
مدیرعامل شرکت گاز استان از اجرای سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز مشترکین در استان خبر داد و گفت: خدمات رسانی بهتر به مشترکین گاز، صرفه‌جویی در زمان و شفافیت در تحویل صورتحساب گاز از اهداف این طرح است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رحمان خادم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز مشترکین در استان خبر داد و گفت: در این روش کنتورخوانان همزمان با قرائت کنتور نسبت به تحویل صورتحساب به مشترک اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه بعد از ثبت قرائت کنتور، اطلاعات در نرم افزار موجود در گوشی همراه کنتورخوان وارد و همزمان صورتحساب مشترک چاپ می شود، افرود: با آموزش کنتورخوانان در سطح استان و راه‌اندازی سیستم بر روی دستگاه‌های قرائت و چاپ صورتحساب،کنتورخوانان مجهز به سیستم قرائت و توزیع همزمان شده‌اند.

خادم صرفه جویی در کاهش دوره وصول مطالبات و زمان، امکان بررسی صورتحساب و اطمینان از تحویل آن به مشترک را از مزایای اجرای این طرح دانست و گفت: این اقدام با هدف خدمات رسانی بهتر به مشترکین گاز و شفافیت در تحویل صورتحساب گاز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی این سیستم پاسخگوی درخواست متقاضیان مبنی بر تحویل سریع و بدون ابهام قبوض گاز به مشترکین باشیم.

خادم اظهار کرد؛ به منظور رفاه حال مشترکین گاز خدمات دیگری در دست پیگیری و اقدام است که بزودی به هم استانی های عزیز ارائه خواهد شد./ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار