تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
مناظره ای سیاسی با موضوع "فرجام برجام" با محوریت دانشگاه پیام نور دهدشت در روزهای آینده در شهر دهدشت برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۲ 26 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس دانشگاه پیام نور از برگزاری یک مناظره ی سیاسی توسط دانشگاه پیام نور دهدشت در روزهای آینده خبر داد.

سید حسین گنجی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به رسالت تببین و آزاد اندیشی دانشگاهی و همچنین با توجه به موضوع مهم برجام، از همین رو دانشگاه پیام نور دهدشت قصد دارد مناظره هایی با حضور چهره های مهم و سرشناس استانی و کشوری در شهر دهدشت برگزار نماید.

وی افزود: در همین راستا و در عصر روز پنج شنبه دهم خرداد ماه سال جاری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان، اولین برنامه خود را برگزار می کند.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت بیان داشت: در اولین گام مناظره ای با عنوان "فرجام برجام" با حضور دو چهره سرشناس و فعال سیاسی استان، آقایان دکتر خرامین و دکتر کامرانی برگزار خواهد شد.

گنجی پور خاطر نشان کرد: قصد داریم در این سلسله مناظره ها، همواره دو نفر با دیدگاه های سیاسی متفاوت به تبیین و بررسی دیدگاه های موجود بپردازند.

سید حسین گنجی پور در این خصوص ضمن دعوت از دانشجویان، اساتید، کارشناسان و اصحاب رسانه شهرستان ابراز امیدواری کرد که با فراهم آوردن فضای اکادمیک برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مهم روز از سوی دانشگاه پبام نور دهدشت، گامی بلند و اساسی در راستای آزادی بیان و تحلیل مسائل سیاسی روز دنیا برداشته شود.

وی در پایان صحبت های خود گفت: هم اکنون نیز در حال رایزنی برای مناظره های بعدی با حضور چهره های مهم سیاسی کشوری هستیم.

خبرنگار؛ سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار