لحظاتی پیش در بلوار شهید هرمز پور ، تصادف زنجیره‌ای رخ داد که بیش از ده خودرو با هم برخورد نمودند اما با خوش شانسی ، خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.
کد خبر: ۶۱۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 28 May 2018
به گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حدود ساعت یازده یکشنبه شب (۶خرداد) در تصادفی زنجیره‌ای و عجیب تعداد زیادی خودرو با هم برخورد کردند که در اتفاقی که بیشتر به یک معجزه شباهت داشت، خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما دو مصدوم که بنابر گفته پرسنل اورژانس وضعیت وخیمی نداشتند ، بر جای گذاشت.
معجزه یک سمند در جلوگیری از یک فاجعه!
 ماجرا بر اساس گفته های  یک شاهد عینی در لحظه اولین برخورد از این  قرار بود که خودروی پژو پارس در بلوار شهید هرمز پور به سمت روستای تل خسرو در حرکت بود که خودروی پراید با سرنشینی دو جوان پس از سبقت به ناگاه جلوی پژو پارس پیچیده و باعث برخورد دو خودرو می شوند و خودروی پژو به دیواره های بتنی جدا کننده دو لاین بلوار برخورد می کند و هر دو خودرو متوقف می شوند . 
در این لحظه طی تماسی با اورژانس نیروهای امداد به محل اعزام می شوند و شروع به امدادرسانی به دو سرنشین حادثه دیده پژو می نمایند در همین لحظه خودروی سمندی در کنار خودروی امداد در حاشیه جاده پارک شده بود که به ناگاه خودروی پژو پارس دیگری با سرنشینی یک نوجوان ۱۷تا ۱۸ ساله با سرعتی سرسام آور (بنابر گفته شاهدان صحنه) از راه می رسد و درست چند متر مانده به خودروی امداد به سمند برخورد می کند و از شانه سمت راست جاده به بیرون و در مزارع پرتاب می شود .  البته همین تصادف باعث می شود دیگر خودروهای مسیر هم به صورت زنجیره ای به هم برخورد کنند و تعداد زیادی خودرو خسارت ببینند.
شاهدی که از لحظه اول در محل حادثه بود توقف سمند در چند متری قبل از محل عملیات امداد امدادگران را بیشتر به یک معجزه در مانع شدن از رسیدن پژو پارس به امدادگران و مردم می داند چرا که اگر به خودروی سمند برخورد نمی کرد تمام افراد کنار خودروی امداد زیر گرفته می شدند و فاجعه‌ای وحشتناک رقم می خورد!
 اما راننده ی خودروی پژو پارسی که از عاملیت یک فاجعه نجات یافته بود پس از پرتاب شدن خودرویش به مزارع از ماشین پیاده شده و به سرعت از محل می گریزد ! 
 
تصادف زنجیره ای در یاسوج / معجزه یک سمند در جلوگیری از یک فاجعه / رانندگانی که اگر مست نباشند ، دیوانه اند + تصاویر
 
رانندگانی که اگر مست نباشند ، دیوانه اند
این ماجرا بر اثر دو اشتباه عجیب از دو خودرو با رانندگان جوان رخ داد ! به گفته شاهدان لحظات اولیه هر دو تصادف نوع رانندگی هر دو خودروی پراید در تصادف اول و پژو پارس در تصادف دوم که منجر به تصادف زنجیره ای شد ، بسیار پر مخاطره و خطرناک بوده است.
یک خانم می گفت: خودروی پژو را از لحظه قبل از برخورد نظاره می کرد که با سرعت وحشتناکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه بود!
شخص دیگری می گفت: به نظر من این‌گونه رانندگی بیشتر به افراد مست  شباهت داشت و اگر مست هم نباشند ، دیوانه اند که این‌گونه رانندگی می کنند!
لازم به توضیح است لاین بلوار شهید هرمز پور به سمت روستای سرابتاوه برای ساعتی مسدود و ترافیک سنگینی رخ داده بود که با تلاس نیروهای انتظامی و پلیس راه جاده باز و تردد از سر گرفته شد. 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
واقعا تو این شهر فرهنگ رانندگی وجود نداره
بعضی از این افرادی که با سرعت زیاد رانندگی میکنند و ترمز دستی میکشند ، اینها همون افرادی تازه به دوران رسیده ای هستند که بزها و الاغهاشونو فروختند و ماشین خریدند ولی هیچگونه فرهنگ و شعوری یاد نگرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
شهر تازه به دوران رسیده این را می گویند
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مرگ بر امریکا اینا نقشه بد خواهان نظامه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
تنها راه نجات نصب دوربینه .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار