معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی متقاضیان شرکت در آزمون واگذاری کلاس‌های انتقال سوادآموزی آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 30 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمدالله خواهش‌نیک، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منابع، زمان و مکان این آزمون به‌زودی اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه نام نویسی از متقاضیان از هم اکنون تا ۲۵  خردادماه در واحد سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش استان انجام می‌شود، افزود: متقاضیان باید برای نام نویسی اصل و تصویر مدرک تحصیلی وکارت شناسایی خود را ارائه دهند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: آموزش دهندگانی می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند که تعهد نماینده۱۰ نفر سوادآموز دوره انتقال را در منطقه محل سکونت خود و تا شعاع دو کیلومتری محل زندگی شناسایی کرده و برای این سوادآموزان کلاس تشکیل دهند.
خواهش‌نیک ابراز کرد: در سال جاری یکهزار و ۱۴۲سوادآموز در کلاس‌های دوره انتقال ثبت‌نام می‌شوند.
وی یادآور شد: نسبت به سال گذشته تعداد کلاس‌های دوره تحکیم حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان ثبت نام دوره سوادآموزی را از اول تیرماه و ثبت نام در دوره انتقال را از اول شهریورماه عنوان کرد.
خواهش‌نیک تصریح کرد: آموزش دهنده‌های سوادآموزی دارای مدرک لیسانی که در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی نمره قبولی کسب کرده‌اند، می‌توانند برای فعالیت در کلاس‌های دوره انتقال سواد در طرح سنجش علمی آموزش دهندگان شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار