فرماندار شهرستان بویراحمد از برخورد با مدیران ناکارآمد و پلمب ادارات این مدیران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 30 May 2018
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ کناری در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : برخی از مدیران به بهانه اینکه اختیار ندارند از پاسخگویی به مردم خوداری می کنند و آنان را به مدیران کل حواله می دهند و این امر موجب نارضایتی ارباب رجوع و سردرگمی آنان می شود.
وی افزود: مدیرانی که در اداره خود اختیار ندارند ما از طریق مدیر کل موضوع را پیگیری می کنیم و دیگر نیازی به وجود چنین مدیرانی نیست و درب اداره آنان پلمپ و تعطیل می شود.
کناری یکی از مشکلات مهم شهرستان بویراحمد را تنش آبی در این شهرستان دانست و گفت: 97 درصد آب آشامیدنی مردم در شهرستان بویراحمد از طریق چاهها تامین می شود و متاسفانه همین امر باعث شده سطح آبهای زیر زمینی در این شهرستان پایین برود .
وی با بیان اینکه استفاده از آبهای سطحی معارضات مردمی را در پی دارد و متاسفانه نمی توان از این ظرفیت استفاده کرد گفت :یکی از طرحهای آبی در دست اجرا تصفیه خانه آب شهر یاسوج از طریق رودخانه بشار است که با بهره برداری از این طرح 50 درصد از مشکلات تنش آبی در این شهر مرتفع می شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد از انجام تفاهمنامه وانعقاد قرار داد با بنیاد تعاون ناجا در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: در قالب این قرارداد ادارات آب و فاضلاب شهری و وروستایی با همکاری نیروی انتظامی و همچنین شورهای اسلامی شهر روستا با گشت مشترک خانه به خانه و باغ به باغ و مزارع کشاورزی انشعابات غیره مجاز را شناسایی و جمع آوری کرده و با متخلفان برخورد قانونی می کنند.
کناری از کلنگ زنی 3 طرح راهسازی – آسفالت جاده ها و معابر با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال و همچنین یک طرح آبرسانی تا پابان ماه جاری در این شهرستان خبر داد و افزود : جاه دسترسی کمک ها در بخش لوداب – جاده دلی رچ در بخش مارگون و آبرسانی به روستای ده برافتاب با 7 میلیارد ریال در بخش مرکزی از جمله این طرح هاست که فردا عملیات اجرایی آنها اغاز می شود.
وی گران شدن برخی از کالاهای اساسی در شهریاسوج را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در شواری اداری بیان کرد و گفت : برخی از این گرانیها ناشی از بالا رفتن قیمت دلار است و برخی از کالاها که تولید شهرستان است از جمله اب معدنی – لبنیات و گوشت قرمزبه شکل نامتعارفی قیمت آنها افزایش یافته که با همکاری بازرسان صنعت معدن و تجارت و تعذیرات حکومتی صنوف متخلف شناسایی – جریمه نقدی و در صورت تکرار پلمپ و نصب پارچه بر سر درب این صنوف می شود. 
فرماندار شهرستان بویراحمد اهمیت روز قدس را یادآور شد و گفت : با توجه به حوادث اخیر از جمله انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس و خروج این کشور از برجام اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را دو چندان کرده و شرکت مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی در این مراسم ضروریست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار