کد خبر: ۶۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 31 May 2018
مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت:500 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان نیاز است.

به گزارش ایرنا اسماعیل جمیاری چهارشنبه شب در جشن گلریزان گچساران گفت: 575 نفر زندانی جرائم مالی و غیر عمد در زندان‌های این استان وجود دارد که 18 نفر از آنان زن هستند.
جمیاری تصریح کرد: این تعداد افراد به دلیل جرائم غیر عمدی مانند چک‌های بلامحل، مهریه، دیه و بدهی مالی در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد زندانی هستند.
وی ابراز کرد: 214 زندانی غیر عمد در سطح زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت این استان سال گذشته با کمک افراد نیکوکار و نیز حمایت‌های مالی ستاد دیه کشور از زندان رهایی یافتند.
جمیاری افزود: این تعداد زندانی با بدهی بیش از 30 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده و جامعه برگشتند.
وی اظهار داشت: 900 خانواده زندانی در سال گذشته از سوی انجمن های حمایت از زندان های شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران موردحمایت قرار گرفتند.
جمیاری تصریح کرد: بیش از چهار میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی این انجمن ها به این خانواده زندانی ها پرداخت شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مردم خیر و نوعدوست در جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، پنج میلیارد ریال کمک بلاعوض کمک کردند که از این میزان کمک چهار میلیارد ریال بصوت نقدی و مابقی تعهدی است.
غلام رضا تاجگردون بیان کرد: سه میلیارد و 100 میلیون ریال از این میزان اعتبارات توسط خیرین غیربومی تامین شد.
وی تصریح کرد: 72 زندانی جرائم غیرعمد در زندان این شهرستان به سر می برد و جرائم این تعداد زندانی غیرعمد بیش از 120 میلیارد ریال است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: همه ما در مقابل زندانیان جرایم غیرعمد مسئول هستیم و همه باید در این راستا قدم برداریم.
وی تصریح کرد: جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.
575 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های این استان هستند.
جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.
در این آیین یک نفر زندانی با بدهی 90 میلیون ریالی آزاد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار