کد خبر: ۶۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 31 May 2018
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد در گچساران مبلغ 310 میلیون تومان جمع آوری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه چهارشنبه جشن گلریزان نسیم مهر با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، مدیرکل زندان کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار، امام جمعه ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، برخی از  مسوولان شهرستان و خیران در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 در این آیین غلامرضا تاجگردون با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار کرد: جوانانی هستند که به دلیل مبالغ کمی در زندان به سر می‌برند.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد در گچساران گفت: این زندانی به علت نداشتن مبلغ 9 میلیون تومان در طول یک سال در زندان به سر می‌برد.

 وی  با بیان اینکه کار خیر و انفاق و یا کمک به امر خیر موجب می‌شود که دارایی شخص چند برابر شود، عنوان کرد: هرگاه شخصا به این موضوع  ورود کردم هرگز احساس نکردم که این پول را از دست داده‌ام  بلکه این مبلغ در کمترین زمان  و با دوبرابر شدن این مبلغ به زندگی من بازگشته است.

 تاجگردون  در ادامه با اشاره به خصوصیات امام حسن مجتبی (ع) گفت: یکی از صفات امام حسن مجتبی کریم اهل بیت است یعنی کسی که در  طول زندگی خود دو بار  کل زندگی  و در تجدید  دوباره زندگی 3 بار به صورت بخشی از درآمد زندگی خود را در راه خدا انفاق کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند آن کس که انفاق می‌کند شاید دستش به دهانش می‌رسد، افزود:  در صدر اسلام مشاهده می‌شود که حضرت پیامبر در زمانی که به پیامبری مبعوث شد  در همان روزهای نخست  ثروت حضرت خدیجه موجب شد که کمک کرد تا مسیر باز شود.

 وی  اذعان کرد: مال و ثروت داشتن ایرادی ندارد بلکه باید این ثروت از راه حلال به دست آمده باشد تا بتوان بخشی از این ثروت را در تحکیم دین و عقاید آن هزینه شود.

 تاجگردون  ابراز کرد: یکی از راه‌های حیات بعد از زندگی در این دنیا انفاق است.

 وی با بیان اینکه با کمک خیران برای آزادی  زندانیان جرائم غیرعمد کمک‌های جمع آوری شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم  با جمع آوری این مبالغی بتوانیم مشکلات این افراد را مرتفع نماییم.

 به گزارش فارس،  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  مجلس شورای اسلامی برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ  200 میلیون تومان از بانک مرکزی سپه در تهران، مبلغ 30 میلیون تومان از بانک قرض الحسنه مهر، مبلغ 50 میلیون تومان از بانک ملی مرکزی و مبلغ 30 میلیون تومان از پتروشیمی خازند در کرمان جمع آوری شد که در مجموع مبلغ 310 میلیون تومان با تلاش‌های نماینده مردم و گچساران و باشت برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری کرده‌اند.

 براساس این گزارش، از سوی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مبلغ 86 میلیون تومان جمع آوری شد.

 لازم به ذکر است ، امام جمعه گچساران مبلغ 30 میلیون تومان کمک  انجمن حمایت از زندانیان و مبلغ 2 میلیون تومان  به ستاد دیه کمک نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار