کد خبر: ۶۱۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 01 June 2018
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) جشن ویژه سحرخیزان روزه اولی ها دانش آموزان دختر در گچساران برگزار شد.

به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) جشن ویژه سحر خیزان روزه اولی‌ها دانش آموزان دختر در سالن فرهنگیان گچساران برگزار شد.

 در حاشیه برگزاری این مراسم، سید ظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: این جشن با مشارکت دفتر نماینده مردم گچساران و باشت، نماینده این شهرستان و آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری جشن روزه اولی‌ها آماده سازی ذهنی و روحی  این دانش آموزان و انس بیشتر آنها با مسائل دینی است.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها  افزود:  جشن روزه اولی‌ها  برای دانش‌آموزانی که برای نخستین بار است در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند، برگزار می‌شود.

 پورالحسینی  اذعان کرد:  خوشبختانه امسال تلاش شد که  در مراسم  سحرخیزان جشن روزه اولی‌ها  خاطره‌ای شیرین و دل‌انگیزی را از این ماه مبارک در ذهن‌های این دانش آموزان به جا بماند.

 شهرستان گچساران دارای یک هزار دانش آموز  دختر سوم ابتدایی است که تعداد 300 دانش آموز دختر سوم ابتدایی در جشن  سحرخیزان روزه اولی‌ها شرکت داشته ‌اند.

براساس این گزارش حجت الاسلام  عبداللهی  در این مراسم  آداب و احکام روزه‌داری را در قالب قصه، نمایش و سوالات دیجیتالی برای  این دانش آموزان بیان کردند.

گفتنی است، به تعدادی از دانش آموزان  که توانستند به سوالات مسابقه جواب صحیح بدهند  جوایزی از سوی رئیس آموزش و پرورش گچساران اهدا شد./فارس
 
برگزاری جشن سحرخیزان روزه اولی ها دانش آموزان دختر در گچساران
 
برگزاری جشن سحرخیزان روزه اولی ها دانش آموزان دختر در گچساران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار