جشن بزرگ گلریزان با حضور مهربان خیرین در دهدشت با جمع آوری مبلغی بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال برگزار شد تا شهرستان کهگیلویه رتبه اول جمع آوری کمک های خیرین برای آزادی زندانیان را در استان به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۶۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 02 June 2018
جشن بزرگ گلریزان کهگیلویه به همت اداره زندان دهدشت و با حضور تمامی مسئولان و اعضای شورای اداری و جمعی از خیرین شهر برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جشن بزرگ گلریزان کهگیلویه با حضور نماینده مردم کهگیلویه، اعضای شورای تآمین، مدیران و اعضای شورای اداری کهگیلویه، مدیرکل زندان های استان و مدیر عامل ستاد دیه در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد. 
 عدل هاشمی پور در این مراسم اظهار داشت: زندانیان جرایم مالی غیر عمد کسانی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه، چک‌های غیر کلاهبرداری، تصادف و حوادث مختلف در زندان بسر می‌ برند. 
وی افزود: دستگیری از افرادی که به دلایلی ناخواسته به زندان افتادند اجر و پاداش بالایی دارد و جامعه باید همواره به زندانیان و خانواده های آنها کمک نماید.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با رایزنی با خیرین استانی و کشوری در مدت چند ساعت مبلغی بیش از ۴میلیارد ریال برای جشن گلریزان کهگیلویه جمع آوری شد. 
وی افزود: مردم در انجام کارهای خیر مشارکت گسترده دارند و می بایست از این ظرفیت استفاده شود. 
هاشمی پور تصریح کرد: امیدواریم در ماه های آتی با حمایت و همچنین جمع آوری کمک های بیشتری از خیرین بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد و آنها را به کانون گرم خانواده هایشان بفرستیم.
رییس اداره زندان دهدشت در  این جشن گلریزان اظهار داشت: مبلغی بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهر دهدشت تعهد داده شد. 
هدایت الله بازگیر بیان داشت: پیش بینی می کنیم در روزهای آینده با جمع آوری این تعهدات  زندانیان زیادی را آزاد کنیم و به کانون گرم خانواده هایشان بفرستیم. 
بازیار در پایان گفت : با مبالغ تعهد شده توسط خیرین ، کهگیلویه رتبه اول استان در جمع آوری کمک های خیرین برای آزادی زندانیان را کسب نمود.
بر اساس این گزارش، خیرین زیادی در این جشن گلریزان مبالغ قابل توجهی کمک نمودند که اسامی برخی از آنها به همراه مبالغ اهدایی در ادامه می آید.

مجید پارسائی ۳۵۰میلیون ریال
ایاز خادمی ۱۰میلیون ریال
دستوریان ۷میلیون ریال
احسان تابش نژاد ۳۰میلیون ریال
برزو آرش ۲۰۰میلیون ریال
عظیمی فر ۱۰میلیون ریال
شعبان صادقی ۲۰میلیون ریال
محمدعلی دستپاک ۱۰میلیون ریال
سیدمصطفی دلباز ۱۰میلیون ریال
دکترموسویان زاده ۲۰میلیون ریال
پناهنده ۱۰میلیون ریال 
ضمنا عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تعهد پرداخت 4 میلیارد را داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار