تابناک گزارش می دهد؛
حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه با حضور رییس و اعضای شاخه استانی و همچنین ترکیب شاخه شهرستانی در محل دفتر این حزب تشکیل شد.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این جلسه سپهدار مجلسی به لزوم تشکیل شورای حزب در شهرستان های چهارگانه زیر نظر شورای حوزه کهگیلویه بزرگ اشاره کرد.

رییس شاخه استانی حزب ندای ایرانیان از تمایل این حزب در جذب و همکاری همه اقشار جامعه علی الخصوص قشر جوان خبر داد.

رییس سابق آموزش و پرورش دنا در پایان صحبت های خود نسبت به موفقیت حزب ندای ایرانیان شهرستان کهگیلویه با برنامه ریزی، تلاش و پیگیری مطالبات در راستای اهداف حزب در بستر جامعه بصورت قانونی ابراز امیدواری کرد.

در ادامه این جلسه، پس از بحث و رایزنی های مختلف ترکیب نهایی هییت رییسه و برخی از کمیته های حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه به شرح ذیل اعلام شد؛

آقای فرشید عزیزی به عنوان رئیس حزب شاخه شهرستانی در کهگیلویه انتخاب شد.

آقایان محمد جواد مرادی تبار از شهرستان لنده به عنوان نایب رئیس و ساسان امینی از شهرستان بهمئی به عنوان دبیر حزب تعیین شدند.

آقایان ثارالله سرداری و رضا ابتکار نیا هر دو از شهرستان چرام به ترتیب به عنوان مسئول کمیته تشکیلات و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی تعیین شدند.

آقای فرشید خاتم زاده از شهرستان لنده به عنوان مسئول کمیته فرهنگیان و آقای رضا کاسب نیا از شهرستان کهگیلویه به عنوان مسئول کمیته اقشار و بازاریان تعیین شدند.

آقای بهنام عابدی از شهرستان بهمئی به عنوان مسئول شاخه جوانان و دانشجویان تعیین شد.

در پایان این جلسه، شورای حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه در راستای اهداف حزب نسبت به فعالیت اجتماعی و میدانی مستمر و قانونی جهت توسعه و پیشرفت شهرستان کهگیلویه به عنوان بخشی از ایران بزرگ تعهد و مسئولیت خود را اعلام داشتند.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید علی رضوی جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
حزب وتشکیلات در راستای اهداف انقلاب اسلامی ومطالبه گری برای حقوق شهروندی خوب وعالی است اما حزب گرایی وعدم توجه به ارزشها وارمانهای امام وشهدا وتوجه نکر ن به نخبگان وشخصیتها افت حزب است هرچند که از شاکله ان میتوان به یک تشکیلات زیر مجموعه ای به ان نگاه کرد ودید واگر چنین نباشد باید عملکرد را دید به هر حال برایشان ارزوی موفقیت واسقلال و...میکنم
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
محطلا دلش خشه خان خر و بهش داده کاه می کشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار