امام جمعه قلعه رئیسی در شورای اداری بخش چاروسا مطرح کرد؛
نشست شورای اداری بخش چاروسا با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مدیر عامل شرکت گاز استان، فرماندار کهگیلویه و مسولان این بخش در محل سالن آموزش وپرورش برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۸ 05 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امام جمعه قلعه رییسی اظهار داشت: ویژگی بارز سردار هاشمی پور عام المنفعه بودن وی است و عملکرد ایشان امید را به معنای واقعی زنده نمود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بابیان اینکه مردم قدردان زحمات دولت هستند بیان داشت: شاید برخی از سخنان باعث آزرده خاطر عده ای شود اما ما باید درد دل و سخنان مردم را ایراد نماییم.

صلواتی عنوان کرد: عملکرد مدیران بر اعتقادات مردم تاثیرگذار است و باید مواظب دین آنها باشید.

وی باقدردانی از زحمات شرکت گاز استان ادامه داد: مردم در این زمینه گلایه های زیادی دارند.

خطیب نمازجمعه قلعه رییسی با اشاره به درخواست های همیشگی مردم این بخش بیان کرد: ورزشگاه قلعه رییسی، جاده قلعه رییسی جاورده و جاده دشت آزادی به دم عباس، جاده برفکون و همچنین تامین آمبولانس از مهمترین خواسته های مردم نجیب چاروسا است.

حجت الاسلام صلواتی گفت:مسئولان بدانند که جاده قلعه رییسی جاورده دل مردم را خون کرده است و مردم را از دولت نا امید نموده است.

وی با بیان اینکه خیابانهای قلعه رییسی نشاط اجتماعی را ازمردم سلب کرده است، خواستار اعمال قانون در این موارد و همچنین در جهت جلوگیری از تضییع بیت المال شد.

صلواتی گفت: ورزشگاه قلعه رییسی پیشرفتی نداشته اما افتتاح نمایندگی ورزش وجوانان زخمی بر پیکر مردم است و بزودی باید مراکز ترک اعتیاد و مشاوره  و روان شناس در این شهر دایرگردد.

وی افزود: مسولان برای نجات جوانان چاره اندیشی کنند و مدیران این بخش نیز روحیه جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود نمایند.

حجت الاسلام صلواتی از سردارهاشمی پور درخواست کرد با رایزنی با فتاح رییس کمیته امداد کشور مانع قطع مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره ) در این بخش شود.

امام جمعه قلعه رییسی مشکلات برق، گیرنده های تلویزیونی و کمبود آب آشامیدنی را از دیگر مشکلات مردم این منطقه بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار