شهرستان کهگیلویه؛
عدل هاشمی پور طی بیانیه ای از مردم ولایتمدار سراسر استان به ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای حضور پر شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۶۱۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 08 June 2018

دعوت نماینده کهگیلویه بزرگ از مردم ولایتمدار حوزه کهگیلویه بزرگ برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی پور طی بیانیه ای از مردم ولایتمدار سراسر استان به ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای حضور پر شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) است.

امام خمینی (ره)

 

فرمان و فتوای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام «روز جهانی قدس» نقطه عطفی در عصرحاضر و مناسبات جهانی است.

وحدت عمومی جهان اسلام در بزرگداشت این روز و اعلام انزجار ملتهای ستمدیده و آزادیخواه از زورگویان جهانی، زنده و پویا ماندن تفکر و نهضت خمینی کبیر است.

ولی امر مسلمین جهان و فرزند خلف و صالحش فرموده اند « روز قدس اساسی ترین مسئله دنیای اسلام است» جای بسی خوشحالی و امیدواری است که دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان با تأسی از فرامین آن امام همام ، رهبر فرزانه انقلاب و الگو پذیری از ملت هوشیار ایران هر سال با شکوهتر و هدفمندتر از سال قبل، این روز عظیم را گرامی می دارند تا جهانیان انگشت بر دهان، عظمت امت رسول الله را دریابند.

حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم، همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است و یقینا هوشیاری و حضور آزادگان جهان، سیاست های استعماری و پلید آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در انتقال سفارت و پایتخت به قبله اول مسلمین را با شکست مواجه خواهند نمود.

اینجانب بعنوان خادم مردم ضمن گرامیداشت روز قدس، تمام هم استانیهای عزیز و همیشه در صحنه بویژه مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فارغ از هر سلیقه و نگرش سیاسی به گرامیداشت و حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم.

همواره در پناه خدای بزرگ مؤید و محفوظ باشید.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار