سالخوردگان حکم کنند و جوانان تمکین کنند باید هم شاهد نابرابری اجتماعی و سیاسی و ناباروری جریانی وفکری باشند و  رویش های تازه را به هر بهانه  حرص کنند تا هرزه های جریانی ریشه هایشان را خشک کند .
کد خبر: ۶۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 09 June 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. 

اصولگرایان در بن بست هدایت خواه

 علی صالحی ، جریان فکری با ناخدایی استاد از هشتاد دو تا کنون  همان دستاوردی بود که معمارانش هنوز مُقید افکار و سیاست های واپسین شان کرده  ، گویا تا این زمان پارو قوای محرک آنهابوده است ، و تنها لنگرکشی را به دست بزرگان می پسندند تا هم قطاران و هم پیمانان  فرمان برداران ناخدا باشند و قدرت تصمیم گیری تنها متعلق به سران کهنه جریان باشد .
افکاری که سیاست های پیشین را استوار کرده است بر ذهنیت وابستگان و ، اندیشه های که ساخته و پرداخته تفکر پیران است تا کنون امکان تصمیم و اراده را به حامیان جانی هم ندادند  چه برسد به رویش های نو ، بطوریکه  سبقت و تقدم و پیشروی از هدایت خواه را خروج از اصل و اساس بنیادی جریان می دانند ، قطعا در چنین شرایطی که سالخوردگان حکم کنند و جوانان تمکین کنند باید هم شاهد نابرابری اجتماعی و سیاسی و ناباروری جریانی و فکری باشند و  رویش های تازه را به هر بهانه  هرس کنند تا هرزه های جریانی ریشه هایشان را خشک کند .

آیا در نود هشت پازل به نام هدایت خواه چیده می شود یا مدار و محور سوی مهره های دیگر نشانه می رود ؟ 
باید دید بقا این جریان متصل به رهبری ستار است یا بقیه یاران هم قوت و توان تصمیم و تعویض دارند ؟ 
باید پنداشت که عامه مردم چقدر از اندیشه های ستار در دو دور نمایندگی راضی و خشنود بودند و چه مقدار ستار از اعتقادات خود برمبنای پاسداری از پایداری ها می کاهد ؟ 

ولی چه بسا در همان روزهایی که مجلس و دولت هم سوی  او بود تنها شفاعت دولت را می طلبید و خود را متعهد به کردار احمدی نژادیست  می پنداشت تا  در تحقق سیاست های غیر دموکراسی آنها بدون هیچ ملاحضه کاری پیش مرگان پایدارچی ها شود و نتیجه ای جز بهت بحران حوزه انتخابیه خود نداشته باشد ؟ 

*در ادامه از گسل های هدایت خواه زیر پاهای هم فکرانش می نویسیم*
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
این نظریه ابکی است
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
درود واقعا هدایت خواه قدیس اصول ها شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار