مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری دور جدید طرح کلینیک صنعت در استان فارس با هدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحدهای صنعتی در راستای تقویت تولید کالای ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 09 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: احد فتوحی در بازدید از کلینیک سیار صنعت که در مرکز خدمات کسب و فناوری شهرک صنعتی شیراز برگزارشد، از برگزاری دور جدید طرح کلینیک صنعت در استان فارس با هدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحدهای صنعتی در راستای تقویت تولید کالای ایرانی خبرداد و اظهار داشت: مرحله نخست این طرح در شهرک بزرگ صنعتی شیراز اجرا شد.

فتوحی عنوان کرد: در قالب این طرح با استقرار 20 گروه مشاوره‌ای در بخش‌های فنی، بازرگانی، انتقال فناوری، مالی، بیمه، مالیات، تامین مالی، آینده پژوهی، خدمات کسب و کار، صادرات و بازاریابی و بازارسنجی به 43 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انواع خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان ارائه شد.

وی افزود: با اجرای این طرح پس از شناسایی واحدهای متقاضی عارضه‌یابی، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال در تعدادی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار می شود، گفت: واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک‌های صنعتی می‌توانند با حضور در محل استقرار تیم کلینیک صنعت از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هدف از عارضه‌یابی را کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به ‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری آن‌ها اعلام و در مورد اهمیت اجرای این طرح اظهار داشت: در مدل عارضه‌یابی اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع‌آوری‌شده و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری واحد انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشاورین طرح کلینیک صنعت را اساتید دانشگاهی و متخصصان و صاحبنظران بخش صنعتی تشکیل می‌دهند، گفت: در این طرح برای برون‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.

فتوحی بر حمایت از اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: هزینه های اجرای کلینیک صنعت توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پرداخت می‌شود و استفاده از خدمات مشاوره‌ای برای واحد‌های صنعتی و تولیدی رایگان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار