بنابر این چون عوام نمیتوانند بفهمند رفتار خاص  آقای خاص  را  بنابر این همیشه و در نهایت جو را به سوی دیگری که میخواهد هدایت میکند و چنان وانمود میکند که به سود منافع شخصی و سیاسی ایشان بچرخد .
کد خبر: ۶۱۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 10 June 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
از ظهور تا افول یک نماینده

همه ی مردم گچساران شاهد ظهوری پر قدرت  بودند که نتیجه ی آن   در راس نیروهای تراز اول قرار گرفتن یک شخص صد البته به لطف میدان خالی و بدون رقیب حوزه ی انتخابیه گچساران و باشت  بود . تاجگردون  در آن میدان  خالی و بدون رقیب که مردم راهی جز انتخاب ایشان نداشتند پیروز شد .پس از  اتمام کار نماینده ی اصولگرای مجلس و شروع بکار نماینده ی جدید در گچساران  امید برآن بود با حضور تاجگردون جان تازه ای بر روح جسم  نحیف گچساران دمیده شود .  ولی با محاسبات غلط و مشاوره ی غلط توسط افراد ناکارامد  تاجگردون را برآن داشت تا  ایشان حتی  در آن میدان خالی از رقیب هم *با توجه به دلهره ای که داشتند و ترس از شکست اقدام به دادن وعده هایی بزرگ و اغراق آمیزی  همچون ریشه کن کردن بیکاری و به خاک سپردن نگاه تبعیض امیز در گچساران* شد. که اکنون همان وعده ها غل و زنجیری شد بر دست و پای ایشان چرا که  بدلیل غرور کاذب  و نپذیرفتن واقعیت تلخ  ناتوانی در برابر عملی کردن وعده های انتخاباتی در حق جوانان بدور از نگاه تبعیض امیز هنوز از موضع قدرت به مساله نگاه کرده و حاضر به پذیرش و پاسخگویی در این زمینه نمیشود.
همچنین واکنش های  غلط از جمله *سرکوب مخالفان  بجای جذب و دلداری توسط عوامل ایشان* که در جدیدترین برخوردها موضوع جلسه ی جوانان بیکار دیل و اعتراض بحق آنها و برخورد  دور از شان یک فرماندار که با اصرار تاجگردون انتخاب شد و در نهایت جامعه نیز به آن واکنش منفی نشان داده است.  *البته باید بدانیم که متاسفانه همه ی این بد رفتاریها  و سرکوبها از اول تا به آخر در سبد تاجگردون گذاشته خواهد شد* . چرا که مسول مستقیم و ناظر بر اتفاقات شخص ایشان است.
آیا آن زمان که محبوبیت مردم را  بدست می اورد و تشنه ی محبوبیت بود هم چنین برخوردهایی از عوامل ایشان سر میزد؟؟؟؟ آیا میتوان  اینگونه فکر کرد ایشان حتی از قبل برخوردهای معترضین را پیش بینی کرده بود و قبل از شروع جلسه این  برخوردها و واکنشها توسط عوامل ایشان  برنامه ریزی شده باشد؟؟؟؟؟
بنابر این چون عوام نمیتوانند بفهمند رفتار خاص  آقای خاص  را  بنابر این همیشه و در نهایت جو را به سوی دیگری که میخواهد هدایت میکند و چنان وانمود میکند که به سود منافع شخصی و سیاسی ایشان بچرخد .
*به عنوان مثال* 
ایشان در بحث *استیضاح که به افتیضاح شهرت* پیدا کرد وآن را مدال  افتخار بر پرونده ی خود میداند .
*چگونه مردم متوجه نشدند در بحث سقوط هواپیما جرم وزیر راه چندین برابر وزیر کار بود و به نوعی مقصر حادثه تلقی میشد. اما در حالی که تمام مردم انتظار سخنرانی ایشان  بر علیه مقصر اصلی حادثه را می کشیدند  به ناگاه تاجگردون در حرکتی غیر قابل باور  بر علیه وزیر کار سخنرانی و آن داد و فریادها را سر میکشیدند.؟؟*
آیا پشت پرده ای وجود نداشت ؟اگر  بنام جانباختگان حادثه سقوط سخنرانی میکند و دنبال مقصر میگردد همه  یقین بر تقصیرات وزارت راه دارند.
ولی آیا دلیل این سیاست بازی ایشان را کسی جویا شد؟؟
آیا از خودمان پرسیدیم کجای کار ایراد داشت که بجای وزیر راه  جناب نماینده بر علیه وزیر کار داد و فریاد میکند؟؟؟؟آیا صرف مالکیت وزارت کار بر هواپیمای سقوط کرده مقص است یا وزارت راه که همه چیز به اراده ی ایشان بود؟؟؟؟؟
متاسفانه خیر
*چون تمام حقایق آن شوی تبلیغاتی در پشت جمله ی من لرم  و از پشت کوه آمده ام و فضای احساسی سقوط هواپیماپنهان شد*و در حوزه ی انتخابیه ایشان جشن ها و سرورها برپا کردند و بر طبل ها کوبیدند. 
اما واقعیت بسیار تلخ  ماجرا و روسیاهی از آنجا شروع شد که *وزیر محترم بطور علنی اعلام کردند  قبل از سقوط هواپیما پیامک تهدید آمیز مبنی بر استیضاح از طرف ایشان دریافت کرده است*که نتیجه میگیریم در مرحله اول بحث *استیضاح وزیر کار قبل از سقوط هواپیما در دستور کار قرار داشته* و سقوط هواپیما فقط جهت بالا رفتن از احساسات زخم خورده ی مردم و *کسب محبوبیت* توسط نماینده محترم بمیان  آمد. بگذریم که وزیر محترم پیرامون اشتغال بستگان نماینده  و اخراج آنان چه گفتند.
*آیا  آن فریادهایی که هیچ خاصیت استیضاحی نداشت جز این بود که بیشتر جوابیه ی مخالفان در حوزه انتخابیه را میداد  و بجز مصرف استانی  و شهرستانی آیا سود دیگری داشت؟ تک تک کلمات چه خاصیت اساسی برای استیضاح داشت ؟؟؟*
آیا جز این بود که جواب امام جمعه محترم را از آن تریبون میداد ؟؟
یک بار دیگر مرور کنید سخنرانی  مربوط به افتیضاح را
*من آدم لاریجانی نیستم چه به استیضاح؟؟؟؟؟*
آیا این نه *در جواب امام جمعه محترم بود* که به ایشان تذکر دادند با رئیس مجلس لاریجانی تماس میگیرم و *میگویم  تاجگردون مخالفان را اینجا سرکوب میکند؟؟*
(اشاره به کتک زدن جانباز هشت سال دفاع مقدس بدلیل اظهار نظر و اعتراض به وضع موجود)
*آیا استیضاح وزیر کار که به مراتب جرم کمتری نسبت به وزیر راه داشت دلیلی جز برکناری مظاهری گچسارانی و گماشتن نیکمرام بویراحمدی توسط وزیر کار در استان را داشت؟؟؟*
چشمها را باید شست . جور دیگر باید دید.
کجا حرمت جانباختگان را نگه داشتند مگر میشود چنان داغ و توفنده و پر حرارت از حادثه و پیرامون آن عزیزان  سخن گفت و از آن سو فقط ده دقیقه در محل حادثه با عوامل رسانه و خبرگزاری های منتسب به خود و دوربینها و عکاسان حضور پیدا کرده *و از آنطرف در جشن مشک و ملار با ساز و دهل رقص و پوشیدن چقه و زناره اقدام و در ملا عام  چوب بازی با ساز مخصوص و پایکوبی مختص خود را به نمایش عموم بگذارد در حالی که هنوز چند روزی از آن سخنرانی در افتیضاح و به ظاهر همدردی نگذشته باشد؟*
آیا این با موج شنا کردن نیست؟؟؟؟
آیا این سو استفاده از احساسات بازماندگان حادثه و مردم نیست؟؟
جناب تاجگردون 
کاش حالا که فرمودی لر هستی و از پشت کوه آمده ای برای یک بار هم که شده فقط برای یک بار همانند یک *لر باغیرت*  بدون ترس و واهمه و بدون در نظر گرفتن منافع خود  *اصل واقعیت آن افتیضاح مسخره را بیان میکردید* تا لااقل در برابر وجدان خود و خدای خود شرمنده نباشید .وگرنه مردم *خوب متوجه شدند که یک جای کار ایراد داشت*
و اما برخوردهای شنیع و زننده ی تعدادی از عوامل ایشان در موضوع درگیری با جانباز هشت سال دفاع مقدس به دلیل اعتراض به وضع موجود که واکنش امام جمعه محترم را در پی داشت و اخیرا نیز برخورد فرماندار ایشان با جوانان بیگناه جویای کار که به وضع موجود بیکاری و *تبعیض*  و اخیرا کلیپ آن اعتراض و برخورد نامناسب فرماندار انتشار یافت  واقعا دل هر انسانی را به درد می آورد، صفحه ی  تاریکی بر *دموکراسی و انتقاد پذیری نماینده محترم رقم زد*  . جناب تاجگردون کاش بجای سرکوب مخالفان  آن شعار زنده باد مخالف من را جامه ی عمل میپوشاندی. مگر آن جوانان که فقط اعلام میکردند *نفت و گاز از زیر پایمان کشیده میشود و با سایر شهرستانها به دلیل تلاش مستمر نمایندگانشان تقسیم میشود* و ما بیکاریم  و امرار معاش مان به سختی است چیز دیگری مطالبه کردند؟ ؟؟؟؟
آیا جز منتظر محقق شدن وعده های انتخاباتی  شما بودند که *رفع نگاه تبعیض امیزشما که باشت و باوی  در یک سو و سایرین در یک سو*قرار دارند و همچنین رفع معضل بیکاری که شعار  انتخاباتی شما بود؟؟؟ 
آیا جز این بود؟؟؟
این جوانان همانهایی هستند که به شما رای دادند و از آنها پله های ترقی شما و همان فرماندار ساخته شد   . حال کار به جایی رسیده است علاوه بر سرکوب مخالفان جدیدا باید شخص مطالبه گر و پیگیر حق و حقوق خود را  هم سرکوب میکنید ؟؟؟
آن  به اصطلاح تاج گذاری ها دریاسوج  و تهران با آن *افطاری های شاهانه و پر رنگ و لعاب و مرفهانه* در حالی که نیمی از جامعه زیر  خط فقر قرار دارند و در تامین مایحتاج اولیه ی زندگی مشکل دارند و هزینه های سرسام آور و بی حساب و کتاب شما که جنجالی بپا کرده را در شرایط  اقتصادی نامناسب مردم   چه تعبیر میکنید ؟؟
 این *ریخت و پاشها* در حالیست که مردم حوزه ی انتخابیه آرزوی لحظه ای دیدار رودررو  و صمیمی و شنیدن درد دلها را دارند و در میان آنها درصد زیادی هم زیر خط فقر قرار دارند.
آیا جز این است  میداند و *یقین دارند در یاسوج و تهران معمولا قشر کارمند در جلسات تبلیغاتی شرکت میکنند که اجبارا با ایشان همسو هستند* و در این جلسات فقط خودش سخنران است و میدان دار . دریغ از یک مطالبه گر .
ولی در گچساران و دیل آرو و باشت و غیره مردم مطالبات بحق خودرا میخواهند  پاسخگویی ایشان را جستجو میکنند .ان وعده های پر تمطراق و ایشان در برابر گفته های خود ناتوان چه بسا برخورد زننده ی فرماندارش حجت را بر همه تمام کرد. و همین دلیل آن است که بجز باشت و باوی در اکثر حضورهای ایشان خارج ازین مناطق شاهد جنجالهایی  بوده ایم.
 
از ظهور تا افول یک نماینده
 

البته  با توجه به زیرکی که از *تاجگردون سراغ داریم ایشان خود بهتر از هرکسی آگاه است حضور در فضای انتخاباتی  بویراحمد برابر با مرگ سیاسی ایشان  است* و با نگاه دیگر چنانچه تاجگردون بخواهد خود را محبوب استان نماید برابر با خود زنی از نوع عاقلانه و یا خودکشی در کمال هوشیاری  میباشد  .و یقینا با هیچ قیمتی و هیچ بهایی حاضر به ترک گچساران نخواهد شد . *نه او بلکه همه میدانند رقابت انتخابات بویراحمد کار هر کسی نیست چه بسا با سیلی محکم روبرو خواهد شد که تا ابد بر صفحه ی روزگار صدا دهد*.
آن عوام فریبی که در جلوی دیدگان رسانه ها بین مردم  روستا ها میرفت و با افتخار *اقدام به تقسیم پول بین روستائیان میکرد*(که تصاویر آن موجود است) شان و منزلت انسانی آنها را لگدمال کرده  که این خود یک *پوپولیسم* آشکار است  ایچنین رفتارهای زننده ای را جز در *محمود احمدی نژاد* از کسی سراغ نداریم .
همان زمانی که تمام غرور مردم یک روستا را با آن اسکناسهای سبز فرومیریخت   و بدون پشتوانه ی فکری قوی این چنین اقدامات را انجام میداد مردم مظلوم باید میدانستند ناخواسته  با *معامله گری* در سطح سیاسی که اهل زد و بندهای معاملات سیاسی  همسو شده اند . متاسفانه ایشان  بدلیل ضعفهایی که خود بر آن واقف است و توان پاسخگویی ندارد *مجبور به برگزاری آن  جلسات شاهانه و مرفه و پر رنگ و لعاب  در بهترین و گران ترین هتل های یاسوج و تهران میشود*.آیا دلیلی جز این میتواند داشته باشد؟؟
*اگر این نیست چرا ایشان یک جلسه ی پرسش و پاسخ عمومی یا تریبون آزاد در گچساران  با حضور اقشار مختلف البته آزاد و بدون سرکوب برگزار نمیکند؟؟؟*
چرا به فرماندار خود اجازه ی اهانت به جوان جویای کار را میدهد . چرا یک بار در آن جلسه به فرماندار تذکر نداد ؟
*البته شاید این ترس  از برخورد آن جوانان با خودش بوده باشد که جای بسی  تامل است.*
در لابلای اینهمه هجمه ی سرازیر شده سمت ایشان بدلیل برخوردهای نامناسب مدیران همراه ایشان 
ولی جناب دکتر  حتی از کوچکترین فرصتی و حرکت یا اقدام سطحی خود سلفی هایی گاها تکراری از پروژه ها در زوایای متفاوت و  در حالتهای متفاوت گرفته و با کپشن های سنگین وزن در *فضای مجازی* انتشار داده که خود نشان از علاقه ی وافر به خود نمایی و *سلفی* و نشان دادن فضای آرام مردمی و آرامش فکری کاذب خود  در فضای مجازی دارد..که  در همینجا اعلام میکنم کاش بجای این همه حضور در فضای مجازی کمی هم درد دلهای آن جوانان مظلوم را می شنید و وقت می گذاشت.
و اما خارج از بحث عملکرد و کمی فاصله گرفتن از حوزه ی انتخابیه در بحث سیاست دکتر تاجگردون
*به آن شخصی میماند که سبد خود را در صف مستقلها میگذارد و خود در صف اصلاحطلبان می ایستد وعملا در مسیر اصولگرایی گام برمی دارد*
ابتدا خود را *اصلاح طلب* معرفی مینماید رای می اورد  وارد مجلس میشود  *رای به لاریجانی اصولگرا* میدهد  امام جماعت *اصولگرا* و  فهیم و بی گناه شهر گچساران را میکوبد  و مستقیما با این اقدام در مقابل *سپاه* قد علم میکند. 
سپس  *بر خلاف اصلاح طلبان*   به دلیل غرض شخصی و عقده ی  درونی *ناشی از برکناری مظاهری گچسارانی و جایگزینی نیکمرام بویراحمدی* و تعدادی دلایل شخصی که وزیر کار به آن اشاره نمود  و  نه  به دلیل سقوط  و نه دفاع از جانباختگان وزیر کار  را استیضاح مینماید 
سپس در یک دور برگردان  مجددا *تقاضای نزدیکی به امید و عارف*  را مطرح مینماید  و در اقدامی *خلاف تصمیم قبلی خود* به عارف رای میدهد .
این همه سر در گمی در عملکرد ،تشویش  و عدم پاسخگویی و گاها برخوردهای نامتعارف توسط عوامل ایشان مردم را در بهت و حیرت فرو میبرد.
حال با توجه به شرح پریشانی موجود و مضافا  چیدن سفره های افطار رنگارنگ با آن هزینه ی گزاف که *خلاف دستورات مقام معظم  رهبری و سفارشات ایشان  بود*  در حالیکه کشور در شرایط اقتصاد مقاومتی بسر میبرد  در این شرایط بحرانی برگزاری اینگونه جلسات در *گرانترین هتل ها  هزینه ی بسیار سنگینی* در بر دارد چه بسا با یک برنامه ریزی ساده بجای هتل های آنچنانی این جلسات را در *مساجد* برگزار تا باصرفه جویی این هزینه ها جوانانی صاحب شغل شوند و یا به خانه ی بخت بروند و یا داروی نایابی برای بیماری خریداری شود ضمنا لازم است جناب دکتر  تاجگردون نیز *دست ازین دلهره و ترس از آینده ی نه چندان دور سرگذشت سیاسی  خود در گچساران*  بردارد و  ظاهرسازی  را کنار گذاشته کمی از فضای مجازی فاصله گرفته  تا این وقت خودرا در مدت زمان نمایندگی اش در راه پیشرفت این مرز و بوم صرف نماید همچنین بتواند گامهای مهم تری در پیشبرد شعارهای تبلیغاتی خود بردارد.چون  *آن زمانی  ایشان به اصطلاح  تاج  گذاری مینماید که احدی از وعده های اشتغال را محقق  نماید و نگاه تبعیض آمیز خود را کنار بگذارد*.
با آرزوی موفقیت
میلاد علیزاده
فعال سیاسی اجتماعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
تاجگردون بیدی نیست که با این بادها بلرزد،فعلا که رییس کمسیون برنامه وبودجه مجلس است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار